Montag, 16. August 2010

A baby is a blessing...

Blessing

Hi everybody!! I hope you had a wonderful weekend.
My husband returned home, after 1 weeks of absence, on saturday, but already had to leave again on sunday evening. We hate being apart and the kids miss him desperately.
Two more weeks to go...

The base of my card is kraft cardstock, it shows the stamp "Willow with toddler". I stamped Whiff of Joy's swirly clouds on it with Stampin' Up's close to cocoa ink, then highlighted some areas with a white gel pen. I cut the "hills" freehand and distressed all the edges.

Blessing1 Hallo an euch alle!! Ich hoffe ihr hattet ein schönes Wochenende.
Mein Mann kam nach 1 Woche Militärdienst endlich wieder nach Hause, mußte aber gestern Abend schon wieder fahren. Wir hassen es getrennt zu sein und die Kinder vermissen ihn schrecklich. Noch 2 Wochen dieser Tortur...

Meine Karte zeigt den Whiff of Joy Stempel "Willow mit Kleinkind". Die Kartenbasis ist "Kraft" Cardstock. Darauf habe ich mit Stampin' Up's close to cocoa Tinte die Schnörkelwolken gestempelt und ein paar Details mit einem weissen Gelstift hervorgehoben. Die runden "Hügel" habe ich von Hand ausgeschnitten und alle Kanten mit einem braunen Stempelkissen "distressed"

materialsStamps: Whiff of Joy Willow holding toddler, swirly clouds, Baby sentiments collection

E113_Willow with Toddler E085_SwirlyClouds

Paper: SU kraft cardstock, dp from CratePaper
Accessories: charm, ribbon and linen thread from SU, button, white gel pen
coloured with Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. eine wunderbare karte!

    ich wünsche dir und deiner familie, das die schwere zeit gaaaanz schnell umgeht!!

    AntwortenLöschen
  2. Oh Katherina wonderful card and adorable image.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  3. This is gorgeous sweetie, i love the sentiment really makes the card a card, iykwim!! Hugs pops x

    AntwortenLöschen
  4. coucou, ta carte est très joli et ce tampon personnage aussi, bises

    AntwortenLöschen
  5. Wow Wonderful card, the stamp is sweet:)
    Przepiekna praca!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...