Freitag, 6. August 2010

Baldige Besserung - Get well soon!

BaldigeBesserung

Just a quick post from me today to let you know that I am still alive. There is so much going on at Whiff of Joy at the moment, that I don't even have the time to post my already finished cards...LOL
My dear husband is leaving for a 3 weeks military service on monday, so my craft and work time will also be reduced a lot. I am not looking forward to it, I hate it to be alone :)

BaldigeBesserung2

BaldigeBesserung1

Heute leider nur ein schneller Beitrag von mir, um euch wissen zu lassen, dass ich noch am Leben bin ;)

Es ist zur Zeit so viel los bei Whiff of Joy, dass ich nicht einmal mehr dazu komme, meine schon fertig gebastelten Karten zu zeigen.

Ab Montag muss mein Mann dann auch noch für 3 Wochen zum Militärdienst, was meine Bastel- und Arbeitszeit sehr einschränken wird. Ich freue mich wirklich nicht darauf, da ich nicht gerne alleine zu Hause bin :)

materials

Stamp: Whiff of Joy "Doctor Oakley, Prima Marketing journaling clear stamps
Paper: SU kraft & blue bayou cardstock, Cosmo Cricket
Accessories: heart charm from Whiff of Joy, ribbon, linen thread, eyelet from SU
Tools: EK Success border punch, Crop a dile
coloured with Copic Sketch Markers

Enjoy the weekend!!
Habt ein schönes Wochenende!!

Kommentare:

  1. Wonderful card. Dr Oakley looks so cute, great coloring!
    Love the tag!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card
    Katharina
    Hugs Dianne xx

    AntwortenLöschen
  3. Well isnt that a handsome doctor?? I love how you colored Oakley.. I hate it to be alone too! good luck sweetie.. xxMarley

    AntwortenLöschen
  4. Süße Karte ^___^

    Sag mal, was ist das in der Schweiz mit dem Militärdienst? Ich kapier das nicht so ganz. Ich hab einen Kollegen, der jetzt auch ganz plötzlich zum Dienst muß, allerdings bis Januar O__o
    Sehr strange. Ziehen die in der Schweiz die Leute einfach ein, wie sie lustig sind?

    AntwortenLöschen
  5. I love the image the colours are fab honey, i hate to be alone too, but we are all here to cheer you up if you get to lonely, big hugs sweetie love pops x x x

    AntwortenLöschen
  6. Katharina, this is such a cute doktor. Your coloring is great and i like the layout.

    AntwortenLöschen
  7. This is stunning Katharina! That red punched edge is so striking against the kraft and your colouring is gorgeous! I hope the 3 weeks flies for you, and he is home in no time. big hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card you made by by tanja

    AntwortenLöschen
  9. Hello Katharina, I love the Doctor Oakley image you have used and I love the heart charm.
    love
    Zoe
    xxxx

    AntwortenLöschen
  10. Great card! .)

    PS. When will be release date of Whiff of Joy Christmas stamps?

    AntwortenLöschen
  11. Lovely card. I know how you feel about Military Service. Thankfully my Husband is retired now but I was a Services Wife for several years following my Husband around the world. At least you are at home and have your beautiful sons with you. 3 weeks will fly by you will see. God Bless. Elaina

    AntwortenLöschen
  12. Hi Sanna,
    Whiff of Joy's first christmas release willbe at the end of August. All the images are sooo super cute. I will set a fix release date soon.
    Katharina x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...