Mittwoch, 18. August 2010

Candy time!!

Good morning everybody!! I have a spare "Magical Wishes" sentiment set from Whiff of Joy, designed by myself :) to give away. The set is already mounted on Cling and comes in a CD jewel case for easy storage.
Just enter your name in the Mr. Linky widget below and I will draw the winner with random.org on saturday, 21st August.

Guten Morgen miteinander :)
Ich habe eine "Magical Wishes" Textkollektion, von Whiff of Jox gestaltet von mir selbst, übrig, die ich gerne verlosen möchte. Das Set ist schon auf Cling montiert und kommt in einer CD Hülle für die einfache Aufbewahrung.
Hinterlasst mir einfach euren Namen in dem folgenden Mr. Linky Widget. Ich werde den Gewinner am Samstag, 21.8., mittels random.org ermitteln.

Kommentare:

  1. ohhhh ist das ein tolles set!! wie großzügig von dir es zu verlosen! diese chace möchte ich unbedingt nutzen!

    AntwortenLöschen
  2. WOW - das ist ein tolles Set - ich würde mich riesig freuen - wenn das Glück bei mir zuschlägt! LG ANDREA

    AntwortenLöschen
  3. Wow this is very generous,i would love the chance to win.Thank you

    AntwortenLöschen
  4. oohh das sieht echt toll aus,
    da werde ich mein glück versuchen.

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Katharina, bei diesem tollen Set werde ich mal mein Glück versuchen ! Sehe gerade dass ich die Nr. 13 habe , das muss doch Glück bringen ;-))
    Liebe Grüssse, Doris

    AntwortenLöschen
  6. Yes, I believe in Magic...
    Vielleicht habe ich Glück. Ich liebe die Wiff of Joy Stempel !
    Schönes Candy.
    Grüsse aus Oostende,
    Karin

    AntwortenLöschen
  7. Wow fabulous candy
    Katharina,
    Hugs Dianne xx

    AntwortenLöschen
  8. Was für ein wunderschönes Set!
    Da versuch ich doch auch mal mein Glück.
    Ganz liebe Grüße
    tinka(bell)

    AntwortenLöschen
  9. Thank you so much for the chance of winning this fabulous set of stamps.

    Janice

    AntwortenLöschen
  10. Thank you for the chance to win these gorgeous stamps.

    AntwortenLöschen
  11. Wow, great candy!
    Thanks for the chance to win.

    Hugs, Jolita

    AntwortenLöschen
  12. Oh I really want to win these! Such beautiful stamps!

    fingers crossed!

    Emma

    AntwortenLöschen
  13. Ein wirklich tolles Set. Danke für die Chance.

    AntwortenLöschen
  14. Ooh, thank you for the chance to win this set :)
    Hugs Anneke

    AntwortenLöschen
  15. coucou, merci pour ce candy, bises

    AntwortenLöschen
  16. Thanks for the chance to win these fab sentiment stamps Katharina.

    Hugs Paula xxxx

    AntwortenLöschen
  17. Wow, thanks alot for the chance to win:)

    AntwortenLöschen
  18. Thank you so much for the chance of winning this fabulous set of stamps.

    AntwortenLöschen
  19. Thanks for the chance to win this wonderful set.
    I don't have a blog, so i hope you don't mind me putting your blogaddress in mr Linky
    Thanks
    Ina

    AntwortenLöschen
  20. Wow, this really is a great Candy. I love your stamps. Thanks for the chance to win.
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  21. Thanks for the chance to win these stunning stamps ....keep my fingers crossed ...sometimes dreams come true !!!!

    Peggy xx

    AntwortenLöschen
  22. wow thanks Katherina, fingers crossed
    Anne x

    AntwortenLöschen
  23. wow fab candy Katherina Thanks for the chance to win
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  24. wow fab candy Katherina Thanks for the chance to win
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  25. Liebe Katarina,

    Vielen Vielen Dank für dein tolles Candy, freue mich riesig darüber und hoffe doch sehr, dass das Glück am Samstag auf meiner Seite ist.
    Liebe Grüsse aus dem Wallis.
    Melanie-Jane

    AntwortenLöschen
  26. Thanks so much Katarina. Gorgeous stamp set. Hugs, Denise x

    AntwortenLöschen
  27. Thanks for this - your sentiment stamps are amazing to work with - I've just used them for the first time & couldn't get over the quality with which they stamp.
    Paula (PEP)
    http://pepcraftchallexp.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  28. Katharina, das ist sehr nett das Du and uns denkst ! Ein sehr schönes Set und Sentiments kann man nie genug haben.
    Vielen Dank !

    AntwortenLöschen
  29. Hallo Katharina, das ist ja lieb von dir, dass du das tolle Set verlost. Da versuche ich mal mein Glück.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  30. Thank you so much for giving us the chance to win this wonderful set.

    AntwortenLöschen
  31. Lovely set - thanks so much for giving us a chance to win one!

    AntwortenLöschen
  32. Wow a great candy. I love these sentiments

    xx Anita

    AntwortenLöschen
  33. Thanks for the chance to win these stamps!

    xxx, Claudia

    AntwortenLöschen
  34. Beautiful set of stamps! Thanks for a chance to win!

    AntwortenLöschen
  35. lovely sayings!! Thank you so much for the giveaway...I have recently gotten into stamping!

    AntwortenLöschen
  36. Gorgeous set. Thank you so much for the chance to win!! Hugs!!

    AntwortenLöschen
  37. That's so sweet! Thanks for the chance! :D

    AntwortenLöschen
  38. Hi Katharina,
    I'd love the chance to win.
    This is very generous!
    Thank you,
    Olinda.

    AntwortenLöschen
  39. ...ein wundervolles Set...sehr gerne nehme ich an der Verlosung teil...;)

    LG

    ILONA

    AntwortenLöschen
  40. oh my that's an gorgeous set hun
    i don't have so many sentiments, but these are perfect
    thanks for the chance to win hun
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  41. wow, so ein tolles Set. Vielen Dank für die Chance es zu gewinnen.

    Lg Ingrid

    AntwortenLöschen
  42. Thank you very much for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  43. Ein wirklich schönes Set. Das würde sicher jeder gerne gewinnen - ich auch. Vielen Dank für die Verlosung.

    LG Frida

    AntwortenLöschen
  44. Thank you for a chance to win such a lovely stamp set!

    AntwortenLöschen
  45. wow.. was für ein tolles Set..
    Danke dir für die Chance, dies zu gewinnen..
    LG, Katrin

    AntwortenLöschen
  46. Toll, daß Du uns immer mal wieder mit etwas "Süßem" überraschst - Dankeschön!

    AntwortenLöschen
  47. Das sind wieder so zauberhafte Texte. Ein superschönes Set.
    Und ich drücke mir jetzt ganz ganz feste die Daumen.

    Liebe Grüße
    Silvia

    AntwortenLöschen
  48. Thank you so much for the chance!! :)

    AntwortenLöschen
  49. Thanks for the change to win these wonderful stamps! Love them!
    Hugs, Sandra

    AntwortenLöschen
  50. OO i'd love to win this set..ty for the chance..loves ya

    AntwortenLöschen
  51. I love this sentiment package - thank you for being so kind and generous to give away. Hugs Debbie

    AntwortenLöschen
  52. Thanks for this candy, really cool!

    AntwortenLöschen
  53. These sentiments are wonderful! Thanks for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  54. oh, such yummy candy :-) Thanks for the chance to win!h

    AntwortenLöschen
  55. thanks Katharina - love these sayings - I have no blog, so I used yours!
    Thanks
    Sandra

    AntwortenLöschen
  56. I love these sentiments & thanks for the chance to win them

    AntwortenLöschen
  57. What wonderful candy! Thanks for the chance to win it

    AntwortenLöschen
  58. I would love a chance to win. My name is on your list twice now, I'm so sorry. I tried to leave a message before but my computer shut down and now I am on your list two times. I love your site and try to look at it every day for all your designs. Thank you for sharing your design ideas and also for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  59. Oooooh, AWESOME candy! I hope I win!! Hugs, Rosemary

    AntwortenLöschen
  60. Thank you for offering such a generous set! I would love to add this to my collection!!

    Have a wonderful week!

    AntwortenLöschen
  61. Deinen Newsletter habe ich schon lange abonniert und möchte mich sehr dafür bedanken, daß wir solch ein schönes Set gewinnen können.

    LG, Tina

    AntwortenLöschen
  62. thanks for this wonderful candy Katharina.... you spoil us!

    good luck happy stampers!

    AntwortenLöschen
  63. This is such a wonderful set, what a great prize! Thanks for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  64. Wow, thank you for the chance of winning this wonderfull candy!

    AntwortenLöschen
  65. Wow das ist ein wundervolles Sprücheset, ich würde mich wahnsinnig freuen wenn ich mal Glück habe...

    Liebe Grüße

    Susanne W.

    AntwortenLöschen
  66. Danke für diese Chance, ein Set zu gewinnen..ich probier auch mein Glück. LG Sandra

    AntwortenLöschen
  67. Hello Katharina,

    Wow, what wonderful stamps! I'm always looking for more sentiments, 'cause I love those! Thanks for giving us the chance to win this and how beautiful design by you!
    By the way, I like a lot the little reading girl in the corner of your blog, looks great!

    Hugs,
    Wendy

    AntwortenLöschen
  68. Danke schön für die Chance soo ein magical Set zu gewinnen :o)).
    Tiggerchen

    AntwortenLöschen
  69. Thanks for the chance to win.
    Sharon x

    AntwortenLöschen
  70. Thank you so very much for being generous to offer blog candy!

    Hugs,
    Gina

    AntwortenLöschen
  71. Vielen Dank für die tolle Chance diese schönen Stempel zu gewinnen!

    Liebe Grüße, Sonja.

    AntwortenLöschen
  72. Wow, what a great candy. Follower I am, you're in my sidebar. Thanks for this chance. I love sentiments.
    Have a lovely evening,
    greetings, Martina
    x

    AntwortenLöschen
  73. Hallo Katrina,
    schoen das du uns die Chance gibt dieses Set zu gewinnen. Wir sehen uns in Hagen,
    grusse Diny (Copic Instructor)

    AntwortenLöschen
  74. HiKatharina

    Thanks for giving us a wonderful opportunity to win this stamp set. I used your url to participate because I don't have a blog.

    AntwortenLöschen
  75. Love the sentiments in this set! Crossing my fingers.

    AntwortenLöschen
  76. What a wonderful set! I love every one of those sentiments. They've very versatile! Thanks so much for the opportunity to win them. :o)

    By the way, your blog makes me smile! My husband is German and we lived in Germany for several years, in fact, we were married there and all three of our boys were born there.

    Wouldn't it be great to find some German sentiments? They'd be perfect for cards to send to our family and friends back home!

    AntwortenLöschen
  77. I saw this on Nichol Magouirk's blog, great giveaway.

    AntwortenLöschen
  78. Wow, I came across Henry and am now in love with all the stamps in that line!! Oh I want them all... awaiting patiently for my order to arrive... Hugs always! G

    AntwortenLöschen
  79. Wow das sind ja wirklich superschöne Texte, da will ich mein Glück doch mal versuchen ;)

    LG Corinna

    AntwortenLöschen
  80. Very cute stamps-I found them on Nichol's blog-so sweet!

    AntwortenLöschen
  81. Awesome stamps! Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  82. I have admired these stamps the first time i saw, thanks so much for giving everyone a chance to win.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...