Montag, 2. August 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Barbara Sproat

Barbara"This is Barbara with a big “Howdy” from Texas! I’m thrilled to be here and to share my creations and ideas with everyone! I've been into arts and crafts sense I could run with scissors and my main hobby is scrapbooking. However, I've been making cards for over eight years and my hobby room is overflowing. (Don’t worry, I’m sure I can fit more!) I recently discovered Copic markers and was thrilled at being able to combine two more enjoyable interests of mine - coloring and stamping.

Random facts about me: I also love to draw, read, take naps and play with toys – I’m just a kid at heart. :-D I'm a night owl and make most of my cards after everyone goes to bed. As for the rest of the day, like most of us, I'm a headless chicken. Owls and chickens – ‘who’ knew they’d go so well together!

I live by the motto “A stamp a day keeps the stress away” and I look
forward to creating along side this amazing team! Ya’ll come back now!"

Barbara1

"Hallo und "Howdy" aus Textas. Mein Name ist Barbara und ich bin begeistert dabei sein zu dürfen und meine Werke mit euch allen teilen zu können. Ich liebe das Basteln und Kunst seit ich alt genug war um mit einer Schere herumlaufen zu können und mein Haupthobby ist das Scrapbooking. Trotzdem bastle ich schon seit 8 Jahren Karten und mein Bastelraum geht wahrlich über (Aber macht euch keine Sorgen, es paßt immer noch ein bisschen mehr hinein :) Vor Kurzem bin ich auf Copic Markers aufmerksam geworden. Dadurch konnte ich 2 weitere Leidenschaften von mir kombinieren - das Stempeln und das Colorieren.

Ein paar Daten über mich: Ich liebe es zu Zeichnen, Lesen, ein Nickerchen zu halten und mit meinen Spielsachen zu spielen - ich in in meinem Herzen einfach ein Kind geblieben :) Ich bin eine Nachteule und bastle die meisten meiner Karten nachdem alle anderen im Bett sind.

Ich lebe nach dem Motto "1x Stempeln pro Tag hält den Stress fern" und ich freue mich riesig zusammen mit dem fantastischen Team von Whiff of Joy kreativ sein zu dürfen!".

Barbara2 Thank you Barbara! I am looking forward to getting to know you better and to admire your wonderful Whiff of Joy creations!!

Vielen Dank Barbara! Ich freue mich darauf dich besser kennen lernen zu dürfen und auf deine wundervollen Whiff of Joy Bastelwerke!!

Barbara

Kommentare:

  1. Wauw what a sweet cards, love the girls they are so beautiful coloured!
    Nice regards Ageeth

    AntwortenLöschen
  2. Welcome looking forward to seeing more of your creations

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful cards.. Fantastic coloring :)

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful cards!
    Welcome to the team for the next two months!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  5. Thanks so much! I'm excited to be here! :-D

    AntwortenLöschen
  6. I would like to exchange links with your site katharina1704.blogspot.com
    Is this possible?

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...