Mittwoch, 29. September 2010

A big Hello from Australia - new Whiff of Joy DT member Kylie Kueter

Kylie"A big Hello from Australia! My name is Kylie and I am married to a wonderful man and have two beautiful little sons. I began papercrafting in 2008 after my first son was born but I only really started to get serious when I purchased my first Copics. Since then I have not looked back and love to colour and create. I am lucky enough to be a SAHM so I have lots of time to sit at my craft desk and play. Although I am surrounded by many beautiful stamps, papers and gadgets, I never seem to have enough and am always on the look out for more beautiful stamps and interesting tools.

I am so excited and honoured to become a part of Whiff of Joy’s Design Team! Thank you so much Katharina and Claudia!"

"Ein Hallo von Australien! Mein Name ist Kylie. Ich bin verheiratet mit einem wundervollen Mann und habe 2 kleine Söhne.
2008 habe ich mit dem Basteln angefangen, nachdem mein erster Sohn geboren wurde. Richtig ernsthaft habe ich aber erst losgelegt als ich meine ersten Copics gekauft habe. Seit diesem Zeitpunkt liebe ich es zu colorieren und zu kreieren.
Ich habe das Glück als Hausfrau tätig sein zu dürfen, was mir genug Zeit läßt meinem Hobby nachzugehen.
Obwohl ich umgeben bin von vieleb Bastelmaterialien, Papieren und Werkzeug, scheine ich nie genug zu haben, weswegen ich immer Ausschau halte nach den neuesten Stempeln und interessanten Werkzeugen.

Ich freue mich sehr ein Teil des Whiff of Joy Design Teams sein zu dürfen!! Danke an Katharina und Claudia!"

Thank you Kylie for joning our team of passionate stampers and crafters. Welcome on board and make yourself at home :)

Vielen Dank Kylie, dass du unser Team aus leidenschaftlichen Bastlern verstärken wirst. Herzlich willkommen und fühl dich ganz wie zu Hause :)

Kommentare:

  1. Thanks so much Katharina! I am absolutely thrilled to be a part of your amazing team,
    Big Hugs
    Kylie!

    AntwortenLöschen
  2. Congrats Kylie! You do beautiful work!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...