Mittwoch, 8. September 2010

For You - WoJ Challenge #87

Sorry for not being around lately!! We are getting ready for the biggest stamp event in the German speaking countries, the Stamp Mekka and there is so much work to be done until we can leave. This is a really huge thing for us, we are doing workshops there, we have a big stand and we have a lot of stamps with us :)

Es tut mir leid, dass ich in letzter Zeit so wenig präsent war!! Aber wir liegen in den letzten Vorbereitungen für das Stempelmekka (das größte Stempel Event im deutschsprachigen Raum!!) Es ist sehr aufregend für uns, dass wir das 2. Mal dabei sein dürfen und es ist noch so viel zu tun :) Wir werden vor Ort Workshops abhalten, wir haben einen großen Stand und auch viele Stempel mit dabei. Auch ein paar ganz neue Motive, die noch niemand bisher gesehen hat...haha Also haltet die Augen offen, wenn ihr dieses Wochenende vorbei schaut :)

Charlotte-on-tag2

Join our Challenges

The challenge over at the Whiff of Joy challenge blog is "layers". Guess what!! Whiff of Joy's new metal dies are back in stock, so I couldn't resist using the wonderful "Magical Tag" again. Charlotte is sitting on one and I used the tag to create a fancy border.

Das Thema auf dem Whiff of Joy Challenge blog is "Schichten / Layers". Und stellt euch vor!!! Die neuen Whiff of Joy Stanzteile sind wieder auf Lager. Deswegen musste ich das tolle "Magical Tag" gleich wieder verwenden :) Charlotte sitzt auf einem ausgestanzten Tag und ausserdem habe ich eine Bordüre damit gestaltet.

Charlotte-on-tag4I punched 3 tags (only the half of it :) and arranged it with the red piece of paper. Then I cut it with my scissors. Simple as that!!

Zuerst habe ich 3 halbe Tags ausgestanzt und dann unterhalb des roten Papierstreifens arrangiert. Mit einer Schere habe ich die tags dann zurechtgeschnitten. Einfach, oder?

Charlotte-on-tag3

I stamped with a background stamp on kraft paper, before punching the tag. Charlotte is coloured with Twinkling H2Os and I put some crystal effects on the letter.

Charlotte-on-tagZuerst habe ich mit einem Hintergrundstempel auf "kraft" Cardstock gestempelt bevor ich den Tag ausgestanzt habe. Charlotte habe ich mit Twinkling H2Os coloriert, auf den Brief habe ich noch etwas Crystal Effects aufgetragen.

Charlotte-on-tag1

materials

Stamps: Whiff of Joy "Charlotte with large letter", SU "stichted flowers" background stamp

A181_Charlotte with large letter

Paper: Su kraft cardstock, Cosmo Cricket "The Boyfriend" paperpad
Accessories: SU linen thread and ribbon, buttons, white gel pen, SU crystal effects
Tools: Whiff of Joy "Magial Tag" die, Spellbinders flower die

D003_MagicalTag
coloured with Twinkling H2Os

Thank you for stopping by!
Danke, dass ihr bei mir reingeschaut habt!!

Kommentare:

  1. This is stunning Katharina!!! I absolutely LOVE how you made the border from the tags - what a brilliant idea!!! must try that! Gorgeous colours too! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  2. Fab card love the idea of the border very creative, love your colours too its gorgeous hugs pops x

    AntwortenLöschen
  3. Really beautiful Katharina!! Love how you did the border with the tag die! Really awesome and such a great idea. Have fun @ the stamp Mekka, wish I could be there! x Marley

    AntwortenLöschen
  4. Great crafting !! Using materials in an original way, love it !
    have a crafty day,
    greetings, martina
    x

    AntwortenLöschen
  5. very nice - I like how resourceful you are.
    Sandra

    AntwortenLöschen
  6. Oh such a gorgeous card Katharina!!! Love how you've made the border using the dies - fabulous idea and love the colours also. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  7. what an great idea hun
    just love your card
    it's all perfect
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card, I love the die.

    Hugs,
    Wendy

    AntwortenLöschen
  9. Hallo Katharina eine wunderschöne Karte, och mönsch ich kann leider nicht kommen muss am Wochenende arbeiten für 2 Kolleginnen die kurzfristig gekündigt haben. Ich hätte dich gern mal persönlich kennen gelernt. Na vielleicht klappt es nächstes Jahr, wünsche euch viel Spass eine traurige Karla

    AntwortenLöschen
  10. So cute.. What a creative border!!

    AntwortenLöschen
  11. coucou, qu'est ce qu'elle est belle cette carte, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...