Donnerstag, 23. September 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Debbie Dolphin

debbieDolphin"My Name is Debbie Dolphin from "Debbie Dolphin - Made with Love" and I live in Yorkshire in England.
I have been crafting most of my life but making cards for the last 10 yrs. I am married with 2 children. Callum who is 13 and Sophie who is 11.
I love all types of stamping and I especially love painting with Distress inks. I am also on the design team for the Craft Stamper Magazine in the UK.I feel so honoured to be chosen as Guest DT for WOJ."

"Hallo, mein Name ist Debbie Dolphin von "Debbie Dolphin Made with Love". Ich lebe in Yorkshire in England.
Ich bastle seit fast meinem ganzen Leben und mache Karten seit über 10 Jahren. Ich bin verheiratet und habe 2 Kinder. Callum ist 13 und Sophie ist 11.
Ich liebe jede Art des Stempelns und die Coloration mit Distress Inks.
Ich bin ausserdem im Design Team des Craft Stamper Magazins in England.
Es ist mir eine grosse Ehre im Gast DT von Whiff of Joy sein zu dürfen."

Thank you so much Debbie. It was a pleasure to have you in the team over the past 2 months. Your cards and unique papercraft projects have been a true delight!!

Vielen Dank Debbie. Es war wunderbar dich in den letzten Wochen als Teil unseres Teams zu haben. Deine einzigartigen Karten und einfallsreichen Bastelprojekte waren eine Erleuchtung!!

GDCall

Also want to have the chance to design for Whiff of Joy? Our Guest Designer Call ends today!!

Wollt ihr auch einmal für Whiff of Joy designen, dann nehmt doch an unserem Gast Designer Call teil Er endet heute!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...