Montag, 27. September 2010

Whiff of Joy's October release - preview II

Whiff of Joy won't only release another set of charming christmas character stamps. We will also be releasing two fabulous sentiments sets with coordinating die cutting shapes. Those sentiments go along with some of our most popular stamps and are perfect for giving your cards the final touch.

---------------------------------------------------------------------------------

Whiff of Joy bringt im nächsten Monat nicht nur entzückende neue Motivstempel heraus, sondern auch 2 großartige Textkollektionen mit passenden Stanzteil-Formen. Diese Texte harmonieren perfekt mit unseren populärsten Stempelmotiven und geben euren Karten somit den letzten Schliff.

Purse-o-nality1 I had a lot of fun playing with the new "City Girl Sentiment collection" and the coordinating die cut shape. I was on such a roll, that I was able to finish 4 different cards with only this one stamp collection (Can you guess that I was super proud of myself? LOL)
This is my first one and I love how it turned out. I layered the City Girl shape on 2 labels from Spellbinders and adhered everything with dimensional pads. The little red purse is coloured with Copic Sketch Markers.

CityGirlsentiments

Ich hatte riesigen Spass mit dem neuen "City Girl" Texte Set. Ich war richtig gehend von der Muse geküßt und konnte hintereinander 4 Karten mit nur dem 1 Set und dem passenden Stanzteil fertig stellen (Könnt ihr euch vorstellen, dass ich richtig stolz auf mich war?? LOL) Oben seht ihr meine Erste, die mir richtig gut gefällt. Das City Girl Stanzteil habe ich mit Abstandhaltern auf 2 Labels von Spellbinders geklebt. Die kleine rote Tasche habe ich mit Copic Sketch Markern coloriert. Der Text ist folgendermaßen zu verstehen (es ist ein Wortspiel). "Purse" ist die Handtasche "Personality" heißt Persönlichkeit. Der Text soll verstanden werden als "Du hast Persönlichkeit", das "pers" wurde aber gegen "purse" ausgetauscht, was ähnlich ausgesprochen wird.

D004_City Girl ShapePurse-o-nality

materials

Stamps: Whiff of Joy's City Girl sentiment collection (to be released on October 1st)

CityGirlsentiments

Paper: SU kraft cardstock, My mind's Eye
Accessories: white gel pen, ribbon from SU, dimensional self adhesive pads from SU
tools: Whiff of Joy "City Girl" die shape (to be released on October 1st), Spellbinders Labels dies

D004_City Girl Shape

Enjoy the day!!
Habt einen schönen Tag!!

Kommentare:

  1. Beautiful card Katharina!
    Hugs
    Kylie

    AntwortenLöschen
  2. Love the sentiments and the matching die cut shape. I'm sure to be ordering these on Oct 1st!

    Jayne xx

    AntwortenLöschen
  3. Fantsatic honey love these, see my fingers itching, love your creation you always think outside the box, hugs pops x

    AntwortenLöschen
  4. WoWs
    This is just what goes with the CityGirls :0)

    Thanks Katharina
    I will be ordering Yeaaaaa

    Have a lovely day.
    Hugs
    Sonja

    AntwortenLöschen
  5. This is an adorable card Katharina! I love it the modern look it has. ;D

    AntwortenLöschen
  6. coucou, ta carte est très jolie. Joyeux anniversaire à ton fils, bise

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...