Samstag, 25. September 2010

Whiff of Joy's October release - preview

Every 1st day of each month - Whiff of Joy is releasing a set of exciting new products.
A week before this date the fabulous Whiff of Joy Design Team Ladies and I start showing cards and projects using these new products. This way we hope to give you an overview and some ideas of what you can do with them :)

-------------------------------------------------------------

An jedem Ersten im Monat gibt es bei Whiff of Joy aufregende neue Produkte.
Immer 1 Woche vor diesem Datum beginnt bei dem Whiff of Joy Design Team und mir die Vorschau-Woche. Wir zeigen euch dann Karten und Bastelprojekte auf denen wir die neuen Produkte verwenden. So hoffen wir euch einen Überblick und neue Ideen geben zu können, was ihr mit den neuen Produkten alles anstellen könnt :)

Bird-with-bauble1For my first preview card I used a lovely new stamp, illustrated by Alison Acton. The paper is from Whiff of Joy's "Winter Pretties" paperkit. I created the background myself using a sentiment of our new season text set called "Season's Greetings".

----------------------------------------------------------------------------

Für meine erste Vorschau-Karte habe ich ein charmantes neues Motiv von Alison Acton gewählt. Das Papier ist von Whiff of Joy's erstem Paperkit "Winter Pretties". Den Hintergrund habe ich selbst gestempelt mit Hilfe eines neuen Texte Sets "Season's Greetings".

howTo

Bird-with-bauble2Bird-with-bauble3

I started with stamping the sentiment on my kraft cardbase with brown ink, then added some liquid glue on the small xmas tree and sprinkled some green glitter over it.

Zuerst habe ich den Text mit brauner Tinte auf meine Kartenbasis aus "Kraft" Cardstock gestempelt. Auf einige Teile von dem kleinen Bäumchen habe ich dann flüssigen Kleber getupft und grünen Glitzer drübergestreut.

Bird-with-bauble4Bird-with-bauble5

After some drying time I shook off the excess.
Nach einer kurzen Trocknungszeit habe ich den Überschuss abgeschüttelt.

Bird-with-bauble I have some more preview cards ready made, so check back to see what is next at Whiff of Joy :) Hugs!!
Ich habe ein paar weitere Karten mit neuen Sachen fertig, also zahlt es sich aus bald wieder bei mir vorbei zu schaun :) Liebe Grüße!!

materials

Stamps ( to be released on October 1st): Whiff of Joy Bird with Christmas Bauble, Season's Greetings Sentiment set

A223_Bird with Christmas Bauble T230_Season'sGreetings

Paper: SU kraft cardstock, design paper from Whiff of Joy "Winter Pretties"

ChritmasPrettiesPaperpad

Accessories: green glitter, liquid glue, button, white scrappers floss, brown ribbon from SU, crystals, crystal effects from SU, halfpearls
Tools: Martha Steward border punch, Spellbinders Nestabilities
coloured with Twinkling H2Os

twinkling

Kommentare:

  1. coucou, cette carte est jolie et le personnage aussi, bises

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is gorgeous Katharina!!! Love the paper you made with the sentiment stamp and the colours you've used for the bird are gorgeous too! hugs, Jane xxx PS LOVING the papers sooo much! xxx

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous Katharina! Such a cute stamp.
    Hugs
    Kylie

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful..I really like the stamped Merry Christmas in the BG.. Your image is so pretty and colored just perfect!!

    AntwortenLöschen
  5. It's a gorgeous card and I love those new stamps!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...