Montag, 18. Oktober 2010

Beary Happy Birthday

Guess what!! I finally managed to take my sewing machine out of the cupboard...LOL
I wanted to do it for ages, but I have been too lazy to put it away everytime I used it ( I have too little room to leave it on the table). And with the sewing machine, the inspiration came!!! Wohooo, I was on a roll and created 4 cards yesterday and it made me feel sooo good...LOL

Stellt euch vor!!!! Ich habe endlich mal wieder meine Nähmaschine aus dem Kasten geholt... haha... Ich wollte sie schon seit Ewigkeiten wieder einsetzen, war aber immer zu faul sie nach jedem Benutzen wieder wegzuräumen (Ich habe momentan einfach zu wenig Platz um sie auf dem Tisch stehen lassen zu können). Und mit der Nähmaschine kam auch die Inspiration. Ich flog auf der Wolke des Bastelns und habe in einem Stück gleich 4 Gebastelt. Und es hat richtig gut getan!!! LOL

BearyHappyBirthday

This is number one - a birthday card for my sister in law. Can you see all the different sewed elements? I guess I went a bit crazy..haha.. But please don't look to close. After not having used my machine for ages, I could hardly sew straight ;) but it got better with ever card I did yesterday.

Hier ist Nummer 1 - eine Geburtstagskarte für meine Schwägerin. Könnt ihr all die verschiedenen genähten Elemente sehen? Ich glaube ich habe es etwas übertrieben...haha... Aber schaut nicht zu genau ;) nachdem ich meine Maschine schon seit Ewigkeiten nicht mehr benutzt habe, tat ich mir mit dem gerade Nähen schwer...LOL Es wurde aber mit jeder weiteren Karte besser.

BearyHappyBirthday2 BearyHappyBirthday1materials

Stamps: Whiff of Joy "Ice-Beary" Greetings, WoJ Fairy Useful Sayings, Stempelglede script stamp

A227_Ice-BearyGreetings FairySayings

Paper: SU close to cocoa cardstock, My Mind's Eye "o-lala" collection, white vellum cardstock from SU
Accessories: ribbon from SU, button, paper flower, paper doily, white Fun Flock, Stickles, ice-crystals
Tools: Whiff of Joy "Romantic Swirls" (part of November release - coming soon!!), Spellbinders "Tags Trio", EK Success border punch, sewing machine

D1304_RomanticSwirls

coloured with Twinkling H2Os, white gel pen

twinkling

Kommentare:

  1. einfach nur wunderschön und allerliebst!

    AntwortenLöschen
  2. This is so pretty, i love the image you have chosen and your colours are fab, your stitching is gorgeous, i wouldnt know where to start, big hugs love Pops x x x

    AntwortenLöschen
  3. OMG - look at the swirls!! Love them. Your stitching is wonderful! Glad you got your machine out of the cupboard!! Gorgeous card,
    Hugs
    Kylie

    AntwortenLöschen
  4. Eine wunderschöne Karte , der neue Schnörkel ist total schön und du hast ihn klasse eingesetzt.
    Ich freue mich schon auf die neuen Sachen....
    Lieben Gruß Sonja xx

    AntwortenLöschen
  5. Wow, such a gorgeous card! Love the stamp en also what you did with your sewingmachine!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  6. Die Karten sind Dir eifach super gelungen.
    Liebe Grüße
    Heidi

    AntwortenLöschen
  7. Hi Katharina
    A gorgeous card,love the image
    Hgs Dianne xx :)

    AntwortenLöschen
  8. Super cute! The stitching is still fabulous :) Can't even tell ... and those swirls, OH my! Gorgeous!
    Hugs,
    Michaela

    AntwortenLöschen
  9. coucou, ta carte est superbe, moi aussi je suis faignante et je n'ai pas sorti ma machine, bises

    AntwortenLöschen
  10. Lovely card, Katharina. :) The bear is sooo cute. I love him! :) I got him last week. Can't wait to see new releases in November. That swirl looks gorgeous. Hugs, Jeanette :)

    AntwortenLöschen
  11. very cute .... maybe you have motivated me enough to pull mine out!
    Sandra

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...