Freitag, 8. Oktober 2010

...fashionably late

I told you that the new City Girl sentiment collection from Whiff of Joy inspired me a lot :) This is already the 4th card I created using this versatile stamp collection. And don't you agree, that those cute little graphics shouted for such a layout?! haha

Ic habe euch ja gewarnt, dass die neue City Girl Text Kollektion von Whiff of Joy mich inspiriert hat. Dies ist schon die 4. Karte, die ich mit dem Set gemacht habe und ein Ende ist nicht in Sicht ;) Denkt ihr nicht auch, dass all die super süßen, kleinen Graphiken nach so einem Layout "geschrien" haben?! haha

FashionablyLate1

My cardbase is kraft cardstock from Stampin' Up. I stamped the little "girlie" stamps on white cardstock from SU and coloured them with Copic Sketch Markers. I punched them with my round Nestabilities and also some circles of design paper. I created the black glitter button myself again and adhered everything to the cardbase after distressing the edges. Doesn't the sentiment match perfectly?

FashionablyLate Meine Kartenbasis ist aus Kraft Cardstock von Stampin' Up. Die kleinen "sexy" Stempel habe ich auf weissen cardstock von SU gestempelt und mit Copic Sketch Markern coloriert. Danach habe ich sie mit meinen runden Nestabilities ausgestanzt, sowie die runden Motivpapierkreise. Den schwarzen Glitzerknopf habe ich wieder selbst gemacht.
Danach habe ich alles auf der Kartenbasis angeklebt. Findet ihr nicht, dass der Text perfekt paßt? Er heißt übersetzt soviel wie: "Ich habe nicht vergessen... ich bin nur modisch zu spät" Die Übersetzung holpert etwas :) Auf Englisch klingt es treffender.

materials

Stamps: Whiff of Joy's City Girl sentiment collectionCityGirlsentiments

Paper: SU kraft cardstock, My Mind's Eye
Accessories: clear button, black glitter, buttons, white scrappers floss, halfpearls
Tools: Spellbinders round Nestabilities
coloured with Copic Sketch markers

Thank you for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!

Kommentare:

  1. Really REALLY cool!! Love that sentiment and the beautiful little stamps xx Marley

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Katharina!
    Ich finde deine Karte super cool und die Idee mit den Kreisen gefällt mir auch sehr!
    Liebe Wochenendgrüsse,
    Monika

    AntwortenLöschen
  3. That is so cute, love that sentiment!

    AntwortenLöschen
  4. Oh, what a fantastic card! Cute details and that sentiment is just perfect.
    Hugs,
    Michaela

    AntwortenLöschen
  5. This is such a cute card I have small stamps and wonder what to do with them as they seem lost on a card love this idea, will have to adopt that idea for sure. Thanks so much for sharing your talent. love your site.

    AntwortenLöschen
  6. This is fabulous Katharina!!! What an amazing idea and the design and colours look fabulous against the kraft cardstock! hugs, jane xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...