Dienstag, 19. Oktober 2010

I have something to...

...give away today :) One "Winter Pretties" paperkit, one Mary and Baby Jesus stamp from Whiff of Joy. Just enter your name in the Mr. Linky widget below and I will draw the winner with random.org on October 23rd.

DSCF1215 Heute habe ich wieder mal einen Preis zum Verlosen für euch :)
Ein "Winter Pretties" Papierkit, je einen Maria und Baby Jesus Stempel von Whiff of Joy.
Hinterlasst mir einfach euren Namen in dem folgenden Mr. Linky Widget. Ich werde den Gewinner am Samstag, 23.9., mittels random.org ermitteln.


Kommentare:

  1. thank you for the opportunity
    Hugs Kate xx

    AntwortenLöschen
  2. Ach wie toll, da probier ich doch auch mal mein Glück!! Vielen Dank.

    AntwortenLöschen
  3. Super set Katharina, thanks for a chance!

    AntwortenLöschen
  4. Wow!! Thank's for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  5. What a generous giveaway!!! I especially love baby Jesus....

    AntwortenLöschen
  6. Was ein Angebot. Da kann ich einfach nicht wiederstehen und werde mein Glück direkt mal versuchen.

    AntwortenLöschen
  7. wow how generous of you tahts so kind, i have entered and will keep my fingers crossed lol

    AntwortenLöschen
  8. So sweet of you! :D
    Thanks for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  9. Vielen Dank für die Chance einer deiner tollen Stempel zugewinnen.

    LG
    patzi

    AntwortenLöschen
  10. Wow what gorgeous candy Thanks for the chance, just in time for all the xmas cards.
    Crafty Chris x

    AntwortenLöschen
  11. Super Set,da versuche ich doch auch mal mein Glück.
    Danke für die Chance.
    LG Katharina

    AntwortenLöschen
  12. oh these are adorable Katheerina, thanks for offering such sweet candy
    Anne x

    AntwortenLöschen
  13. ...was für ein schönes give-a-way...danke für die Chance zu gewinnen...;)

    ILONA

    http://schnutiskreativeseite.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  14. So lovely giveaway!
    Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  15. What a lovely giveawy Katharina! Thanks so much for the chance to win. :)

    AntwortenLöschen
  16. You are always so generous and your products are amazing. I have never yet been disappointed with any of the stamps I've purchased. Thanks so much.

    AntwortenLöschen
  17. Thanks for a chance to win a wonderful prize!

    AntwortenLöschen
  18. thank you for a chance to win this beautifull stamps

    Valerie

    AntwortenLöschen
  19. Thanks for the chance to win this great stamps.

    AntwortenLöschen
  20. First of all I LOVE whiff of Joy, second, I would love to win this candy!!!

    AntwortenLöschen
  21. http://katharina1704.blogspot.com/ - das ist eine gute Adresse mit vielen brauchbaren Basteltipps und guten Überraschungen ! Danke !!!! Renate

    AntwortenLöschen
  22. Superschöne Weihnachtstempel!! Ich bin durch Scraponomy auf deinen Blog aufmerksam geworden und habe hier heute ein wenig herumgestöbert. Danke für die tollen Anregungen, du machst schöne Karten!!
    Tanja

    AntwortenLöschen
  23. Such beautiful stamps! Would love a chance to win please! Kate :o)

    AntwortenLöschen
  24. Wow na da will ich doch auch mal mein Glück versuchen.Vielen lieben Dank für die tolle Gewinnchance.
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  25. Wow, was für ein tolles Candy.
    Da probiere ich gerne mal mein Glück.
    Vielen Dank!

    AntwortenLöschen
  26. Tis the Season, Thanks for the chance.
    Hugs
    Tanya

    AntwortenLöschen
  27. Und die sind so wundervoll diese Motive, da muß ich doch einfach mein Glück versuchen. Danke für die Gewinnchance.

    Einen lieben Gruß von Andrea

    AntwortenLöschen
  28. wow, thanks for the chance to win this super giveaway!

    AntwortenLöschen
  29. Thank you for your generosity!
    Hugs Yolanda

    AntwortenLöschen
  30. Beautiful... thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  31. Thank you sooooo much for a chance of winning these lovely stamps!

    with love,
    Patricia

    AntwortenLöschen
  32. Na da versuch ich doch glatt mal mein Glück, danke für die Chance!

    AntwortenLöschen
  33. What beautiful blog candy!! I would love to win...thanks for the chance!!

    AntwortenLöschen
  34. How awesome Katharina! I love them all but especially baby Jesus. Just the perfect stamp for Christmas cards.
    Thanks for the chance to win :-)
    Hugs Ingrid

    AntwortenLöschen
  35. Thanks so much for giving us all a change to win those gorgeous stamps!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  36. Lovely candy!
    Thank's for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  37. Awsome candy Katharina. :))

    Hugs, Rosalien

    AntwortenLöschen
  38. Beautiful stamps, thanks for the chance Katharina!

    AntwortenLöschen
  39. I love all them!!!Thanks a lot for the opportunity!! How knows!!:)))
    Have a marvellous week!
    Regina

    AntwortenLöschen
  40. Good Luck everyone :)
    Thank you Katarina

    AntwortenLöschen
  41. What great prizes! Love the stamps, thanks for the opportunity to win!

    AntwortenLöschen
  42. Great blog candy great site Thanks for the chance to win got to love that.

    AntwortenLöschen
  43. Thank you for the chance to win. I love the quality of your stamps!

    AntwortenLöschen
  44. Love these new sets! Thanks for an opportunity to win!

    AntwortenLöschen
  45. Thank you for the chance to win these wonderful item.

    AntwortenLöschen
  46. What a great prize! I so hope I win!! Hugs, Rosemary

    AntwortenLöschen
  47. Hi Katharina! Thank you for the wonderful opportunity to win one of these beautiful stamps! Have a great week! Hugs, Cami

    AntwortenLöschen
  48. Thank you so much for the chance to win! I love whiff of joy stamps!

    AntwortenLöschen
  49. coucou, merci pour ce bonbon, bises

    AntwortenLöschen
  50. I`m in, good luck to everyone (o:
    XOXO 10na

    AntwortenLöschen
  51. Great candy. Thank you for a chance to win this beautifull stamps!

    AntwortenLöschen
  52. Thank´s for the chance to win !!!
    Hugs,

    ANNA GS

    AntwortenLöschen
  53. Thanks that you give us a change to win hugs Thea

    AntwortenLöschen
  54. What great blog candy! I really like the most recent two kits. I LOVE Elizabeth Bell's designs. Thanks for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  55. Thanks for the generous giveaway! Danke fuer den tollen Preis!

    LG, Alexandra

    AntwortenLöschen
  56. Eigentlich gewinne ich ja nie was, aber vielleicht hab' ich bei diesem tollen Candy mal Glück.

    AntwortenLöschen
  57. Vielen Dank, Thank you, Gracie, Mercy, Dank je wel :)

    AntwortenLöschen
  58. Vielen Dank, Thank you, Gracie, Mercy, Dank je wel :)

    Wilma Westerbeek (forgot to mention my name :p)

    AntwortenLöschen
  59. Na das ist ja wieder eine tolle Verlosung, da probiere ich doch einfach mal mein Glück *lach*

    Liebe Grüße

    Susanne

    AntwortenLöschen
  60. Whiff of Joy always has really cute stamps!

    AntwortenLöschen
  61. Beautiful stamps but then all WOJ stamps are.

    AntwortenLöschen
  62. Lovely stamps as ever. Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  63. Oh Thanks so much for the chance at your lovely stamps Katharina!
    You are so generous!

    AntwortenLöschen
  64. you're so generous sweetie
    thanks for the chance
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  65. they are sooooooo cute!!!! keeping my fingers crossed...
    greetings Angie

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...