Freitag, 15. Oktober 2010

If you are wondering...

...why I am so quiet lately. Here is the answer - we are living in pure chaos!!! LOL
The renovation of our house is getting chaoticer and messier from day to day. We had to  "evacuate" our bedrooms lately and move to the basement. The kids and us are sleeping in one room now, with only a tiny bathroom. My craft and workroom is next to this temporary sleeping room and it has no door, which I could close when I want to work at nights (so the kids can sleep). This results in less crafting time for me :(

Sorry for the moaning...haha I am looking forward to the end of the renovation, but I have no clue when this will be...

Umbau1 Wenn ihr euch wundert, warum ich in letzter Zeit so ruhig bin.... hier ist die Antwort - Wir leben im puren Chaos!!!!! LOL
Die Renovierungsarbeiten an unserem Haus sind auf ihrem Höhepunkt angelangt. Es wird von Tag zu Tag chaotischer und "schmutziger". Die Handwerker geben sich die Klinke in die Hand.
Letzthin mußten wir unsere Schlafzimmer räumen, da sie komplett ausgehöhlt werden und in den unteren Stock umsiedeln. Dort schlafen wir jetzt alle 4 in 1 Zimmer, mit einem winzigen Bad. Mein Bastel- und Arbeitszimmer ist gleich daneben, ohne Tür dazwischen. Deswegen kann ich am Abend nicht mehr hinein, wenn die Kinder schlafen. Katastrophal!!!!

Bitte entschuldigt mein Gejammer...haha Ich freue mich schon riesig, wenn der Umbau abgeschlossen ist!! Leider habe ich keine Ahnung wann das sein wird...

Umbau

Kommentare:

  1. omg Katherina, that's one big renovation you have going on there.
    It'll be so worth it when it's all over though.
    Anne x

    AntwortenLöschen
  2. All the more reason why I appreciated what you did for us at PTW sweet Katharina xxx Just think how gorgeous it will all be once it's done. And look how your boys have grown, bless them. I can't believe it!! Biggest hugs xxxx

    AntwortenLöschen
  3. Wow! That looks like a lot of work you're having done. Hope it goes smoothly - it'll be worth it when it's finished xx

    AntwortenLöschen
  4. what an huge renovation hun
    your house is huge and so pretty
    can't wait to see the end result
    good luck with the renovation
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  5. oh, du arme....hoffentlich gehen die arbeiten schnell voran, damit der schmutz und dreck schnell beseitigt werden können und du wieder kreativ sein kannst.
    lg
    sanny

    AntwortenLöschen
  6. Oh, Katharina! I am so sorry about the mess & "craziness" but I am sure you will be SOOOOOOO happy when it's done and will just smile on thought about how you had to live for a while. Good luck and hang in there!
    Hugs,
    Michaela

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...