Samstag, 16. Oktober 2010

Small and easy gift cards

SmallGiftCards

I am always short of last minute gift cards for christmas, so I took my chance, when inspiration hit me...haha...and created a few.

For the cardsbase, I used Spellbinders Labels number 8 and scored with my ScorePal to fold it. I then decorated the outsides of my small cards with papers from Whiff of Joy and the new "Season's Greetings" text set.

Quick and easy :)

SmallGiftCards4

Zu Weihnachten habe ich in letzter Minute immer zu wenig kleine Kärtchen bei der Hand. Also habe ich die Gunst der Stunde genutzt, als mich die Inspiration packte..haha...und ein paar gebastelt.

Als Basis für meine Kärtchen habe ich die Labels 8 Stanzteile von Spellbinders verwendet, mit meinem ScorePal gefalzt und gefaltet. Dekoriert habe ich dann mit dem neuen Weihnachtspapier von Whiff of Joy und dem Text-Set "Season's Greetings".

Einfach und schnell :)

SmallGiftCards2

SmallGiftCards3SmallGiftCards1Sending you hugs!!
Alles Liebe

materials

Stamps: Whiff of Joy Season's Greetings collection

T230_Season'sGreetings

Paper: Su kraft cardstock, Whiff of Joy "Winter Pretties" 6x6 paperkit

ChritmasPrettiesPaperpad

Accessories: SU christmas RubOn, leaves and bird brads from Making Memories, halfpearl, button, linen thread, golden stickles
Tools: Whiff of Joy "Fancy Shape" die, Spellbinders Label die for the cardshape, Martha Steward border punches

D005_FancyShape

Kommentare:

  1. They look so elegant sweetie, hugs Pops x

    AntwortenLöschen
  2. Ui, die Karten sind traumhaft schön geworden...gefallen mir sehr sehr gut.

    LG Micha

    AntwortenLöschen
  3. great idea to use the spellbinders labels, very cute set, :)


    Jenny :)

    AntwortenLöschen
  4. love the shapes of these cards, Katharina! they are so pretty!

    AntwortenLöschen
  5. Quelle belle idée! Elles sont ravissantes ces petites cartes !
    Bises

    AntwortenLöschen
  6. Sweet little cards. Great take to use Spellbinders for it.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...