Montag, 4. Oktober 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Michaela Urich

< Digimax U-CA 5, Kenox U-CA 5 / Kenox U-CA 50 >

"My "formal" name is Michaela Urich, but my family calls me Mikki J, from CardHeaven. I live with my two wonderful daughters, Svetlana (5) & Hannah (9 months) and my almost doctor husband Ryan in Atlanta, Georgia.

Due to the stresses of life (as medical student's wife) I needed to unplug somewhere, so I tried different crafts & hobbies, but when I discovered cardmaking & stamping in 2008, I knew that was it - I love every minute of it - I call it "my mommy time" - and I try to squeeze it in my "busy" mommy schedule almost every day.

WoJ stamps were one of my very first stamps and are still my favorite, so I can't even tell you how much I appreciate (and how excited I am) to be the Guest Designer. It's a true honor to be a part of the wonderful WoJ Design Team for the next two months."

"Mein Geburtsname ist Michaela Urich, meine Familie nennt mich jedoch Mikki J. von Cardheaven. Ich lebe mit meinen 2 Töchtern, Svetlana (5) & Hannah (9 Monate), und meinem "bald Doktor" Ehemann Ryan in Atlanta, Georgia, USA.

Ich brauchte ein Ventil für den Stress des Alltags (als Frau eines Medizinstudenten) und habe deswegen verschiedene Hobbies ausprobiert. Als ich 2008 das Kartenbasteln entdeckte, wußte ich sofort, dass dies das Richtige für mich war. Ich liebe jede Sekunde davon und nenne es meine "Mommy-Zeit". Ich versuche soviel wie möglich davon in meinen stressigen Alltag als Mutter hinein zu zwängen.

Die Stempel von Whiff of Joy waren unter den Ersten, die ich besessen habe, deswegen ist es ein besonderes Privileg für mich als Gast Designer arbeiten zu dürfen."

Thank you Michaela!! Your cards and projects are amazing and I am looking forward to seeing what you come up with in the future.

Vielen Dank Michaela!! Deine Karten und Projekte sind traumhaft und ich bin schon gespannt, was du in den nächsten 2 Monaten für uns bereit hältst.

1 Kommentar:

  1. Such a beautiful card and fantastic colouring!
    love the gorgeous designs and details.

    Hugs Linda

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...