Freitag, 29. Oktober 2010

Whiff of Joy November release – Preview III

I am sending you greetings from my city of birth – Vienna. I flew over yesterday to visit my family and to take part in my nephews baptism on saturday. I am staying at my grandparent`s house and it is a real joy to spend some time with them again.

Ich sende euch ganz herzliche Grüße aus Wien. Ich bin gestern hierher geflogen, um meine Familie zu besuchen und an der Taufe meines Neffen, am Samstag, teilzunehmen. Ich wohne bei meinen Großeltern und es ist eine wahre Freude, dass ich wieder einmal so viel Zeit mit ihnen verbringen kann.

PeaceOnEarth3 I made this card before I left to show you the third of Elisabeth Bell`s “Angel” stamp, Whiff of Joy will be releasing on November 1st. Isn`t she a doll? :)

Ich habe die folgende Karte gebastelt bevor ich aufgebrochen bin, um euch den dritten “Engel” Stempel von Elisabeth Bell zeigen zu können, den Whiff of Joy am 1. November herausbringen wird. Ist sie nicht zuckersüß? :)

PeaceOnEarth PeaceOnEarth1 I punched the snowflakes (a new metal die from Whiff of Joy) out of heavy watercolour paper (some left overs from my colourations), added liquid glue and sprinkled glitter on top of them (love this golden glitter!!)

Die Schneeflocken (ein neues Stanzteil von Whiff of Joy) habe ich aus schwerem Aquarellpapier ausgestanzt (Reste von meinen colorierten Motiven), mit flüssigem Klebstoff bestrichen und mit Glitzer bedeckt (ich liebe diesen goldenen Glitzer!!).

PeaceOnEarth2Thank you for your visit!
Danke für euren Besuch auf meinem Blog!

materials

Stamps: Whiff of Joy “Angel delievering the Christmas Tree”, German christmas text collection from WoJ, small snowflakes from Whiff of Joy`s Winter stamp kit 2009, swirls from Stempelglede

E239_Angel with Xmas Tree xmas_german

Paper: SU black and white vellum cardstock, Making Memories
Accessories: ribbon from SU, “white gold” glitter, red crystals from Kaiser Kraft, paperflowers
Tools: Whiff of Joy “Snowflake Trio” and “Romantic Swirls” dies, Fiskars border punch, sewing machine

D1301_SnowflakesTrio D1304_RomanticSwirls

coloured with Twinkling H2Os

twinkling

Kommentare:

  1. oh my sweetie
    your card is stunning
    love the new image, she's so perfect and gorgeous
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  2. Wow, this card is gorgeous! You coloured it so beautiful!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  3. So wonderful card,I love the image and the colours.
    So beautiful papers and the details.

    Hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  4. What a beautiful card.. Adorable image and I love all the rich colors!!

    AntwortenLöschen
  5. oh this is beautiful i just love the new release and those new dies xx

    AntwortenLöschen
  6. The stamp is gorgeous and so is your card!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...