Mittwoch, 20. Oktober 2010

Woj Challenge #90 - Happy holidays

Join our Challenges

Whiff of Joy challenge #90. Have you seen the entries of the last challenge?? Wow, what amazing talent is out there! I wanted to be part of all this, so here is my card for the next challenge with the theme "Distressing".

---------------------------------------------------------

Das Thema der 90. Whiff of Joy Challenge ist "Distressing". Habt ihr die Beiträge zur letzten Challenge gesehen? Wow, es gibt so viele Talente da draussen! Ich wollte auch Teil davon sein, deswegen ist hier meine Karte zur neuen Challenge.

HappyHolidays

I distressed the borders of all papers and the coloured image "Sammy with licorice", which I cut with Spellbinders round Nestabilities.

Ich habe alle Papiere mit einem braunen Stempelkissen "distressed", auch das Motiv "Sammy mit Lakritz", welches ich mit den runden Nestabilities von Spellbinders ausgetanzt habe.

HappyHolidays2 HappyHolidays1 Thank you for your visit!
Danke für euren Besuch!

materials

Stamps: Whiff of Joy "Sammy with licorice", WoJ, "Season's Greetings" text collection

A221_Sammy with licorice T230_Season'sGreetings

Paper: SU white vellum cardstock, Making Memories
Accessories: halfpearls, brad from Making Memory "Mistletoe" collection, charm from Karen Foster Designs, white fun flock
Tools: Whiff of Joy "Fancy Shape" die, EK Success border punch, round Spellbinders Nestabilities, SU punch, sewing machine,

D005_FancyShape

coloured with Twinkling H2Os and Spica Glitter pens

Kommentare:

  1. So beautiful Katharina :) Love this stamp, he´s so cute :)
    Hugs

    AntwortenLöschen
  2. Eine super schöne Karte mit tollen Papieren und klasse coloriertem Motiv.
    Es gibt soviel schönes auf der Karte zu entdecken...wow
    Lieben Gruß Sonja xx

    AntwortenLöschen
  3. Die Karte ist traumhaft Katharina. Das Motiv ist so niedlich und toll coloriert. Mir gefallen die vielen Details besonders gut.

    liebe Grüße
    Dunja

    AntwortenLöschen
  4. Your card is so beautiful and love the way you coloured it!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  5. oh wow this is so beautiful i love it xx

    AntwortenLöschen
  6. WOW! stunning card Katharina!! gorgeous colours and you always have the most amazing embellishments! love the little pin in the ribbon and the mittens! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  7. coucou, cette carte est trop belle, bise

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...