Montag, 15. November 2010

1 layout - 3 cards

Why not create more than 1 card once you found a layout you like? It is super easy to give each card a unique touch, by playing with different colour combos and/or embellishments, although they look so alike.

Macht doch gleich mehrere Karten mit einem Layout, das euch gefällt. Wenn ihr mit Farbkombinationen und unterschiedlichen Verzierungen spielt, ist jede der Karten einzigartig, obwohl sie die selbe Grundlage haben.

pleatedFlower

Want to know how I did the pleated flowers? Check out this easy to follow tutorial on the Whiff of Joy blog.

Wenn ihr auch so eine gefaltete Blume ausprobieren wollt, dann seht euch doch die Anleitung auf dem Whiff of Joy Blog an.

pleatedFlower2 pleatedFlower1

Tomorrow is November 16th - time for another Whiff of Joy Guest Designer Call. The last one for this year :) I am looking forward to a lot of inspiring entries!! Check back tomorrow for the details.

Morgen ist der 16. November und damit ist es Zeit für einen weiteren Whiff of Joy Gast Designer Call (der Letzte in diesem Jahr :) Ich freue mich schon auf viele schöne Beiträge. Schaut morgen wieder bei mir rein für weitere Infos.

materials

Stamps: Whiff of Joy's "Season's Greetings" and German Christmas sentiments text collections

T230_Season'sGreetings xmas_german

Paper: SU cardstock "riding hood red, old olive, chocolate chip", My Mind's Eye, Making Memories
Accessories: Whiff of Joy "Magic Moments" brad collection, ribbon from SU

B100

Tools: Whiff of Joy "mistletoe" die (which is actually a holly *doh* for my clumsy english...LOL), sewing machine, Scor Pal

D1303_Mistletoes

Kommentare:

  1. Super what a great idea!
    Have a nice day, Ageeth

    AntwortenLöschen
  2. What a beautiful cards.

    Hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  3. Die Karten sind wunderschön Katharina,

    liebe Grüße
    Dunja

    AntwortenLöschen
  4. OOO swettie i am loving these thay are all so gorgeous hugs pops x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...