Samstag, 27. November 2010

Thanks a Bunch - Whiff of Joy preview

My first preview with Whiff of Joy's new stamps, to be released on December 1st. Isn't Nora a cutie? It was a true joy to colour her, because the areas are quite wide. Plenty of room to experiment with my Copics :)

Meine erste Vorschau mit Whiff of Joy's neuen Stempeln (gibt es ab 1. Dezember). Ist Nora nicht eine Süße? Die neuen Motive haben sind in der Art des modernen "Manga" Stils, was sie super einfach zum Colorieren macht. Es gibt große Flächen, dort konnte ich mich mit meinen Copics austoben ;)

Nora_Thanks-a-bunch3 Nora_Thanks-a-bunch1

I coloured Nora with Copic Sketch Markers and added details with my white gel pen. I put crystal effects and some glitter over the rose and her gown. The background is done with pastels from Stampin' Up.

Ich habe Nora mit Copic Sketch Markern coloriert und Crystal effect mit etwas Glitzer über die Rose und den Umhang gegeben. Der Hintergrund ist mit Pastelkreiden von Stampin' Up gewischt.

Nora_Thanks-a-bunch Do you see the lovely border on the background design paper? It is done with one of Whiff of Joy's border dies. It is full of details and so easy to store and use. Love them!

Ist euch die gestanzte Bordüre des Hintergrundpapiers aufgefallen? Sie wurde mit einem der neuen Randstanzteile von Whiff of Joy gemacht. Sie sind sehr detailliert, einfach zu benutzen und auch platzsparend aufzubewahren. Ich bin davon begeistert!

Nora_Thanks-a-bunch2 Thank you for stopping by and enjoy the day!!
Danke, dass ihr bei mir reingeschaut habt und genießt den Tag!

materials

Stamps: Whiff of Joy "Nora with Rose" (release date is December 1st), WoJ general sayings

A241_Nora with rose generalSayings

Paper: Su kraft cardstock, Bo Bunny, October Afternoon
Accessories: paperroses, chipboard heart, halfpearl, white scrappers floss, SU crystal effects, iridisent glitter
Tools: Whiff of Joy "French Lilies" border die" (new on December 1st), Spellbinders Labels Nestabilities, leaves punch

D1305_FrenchLiliesBorderDie

coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. oh oh oh, isn't she pretty ? great card, love the accents !
    greetings, martina
    x

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely beautiful Katharina. Such a pretty image and I just LOVE that border die :D

    AntwortenLöschen
  3. oh my hun
    she's is so cute
    i just love this image
    your card is amazingly gorgeous
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  4. What a darling card! Love all the little details.

    AntwortenLöschen
  5. WOW!! Katharina, this is sooo beautiful :) She looks great, little Nora :) And that borderdie is definately a must have :) :)
    Lovely work with the copics :)
    Hugs!

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous babes, the colours are stunning, love everything on it, gorgeous hugs Pops x

    AntwortenLöschen
  7. Ohhh my, this is absolutely darling! What a little cutie! I can't wait to what else is coming!
    Hugs,
    Lynda

    AntwortenLöschen
  8. Absolutely gorgeous. Great colouring with the Copic markers. Great work.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  9. awww.... super cute image! lovely card, Katharina! love it!

    AntwortenLöschen
  10. she is just darling. I can see how she'd be awesome to color. Very cute.

    AntwortenLöschen
  11. Hallo Katharina,
    deine coloration ist umwerfend geworden, deine Copic Zertifizierung hat sich gelohnt.... ich bin hin und weg....wow.Nora ist so eine goldige *hachmach*
    Die neue Randstanze ist megaklasse, ich liebe diese Dinger und freue mich schon drauf wenn ich damit arbeiten darf.
    Deine Karte ist ein Traum.

    Ist es bei euch auch so kalt geworden ?

    Liebe Grüße
    Sonja xx

    AntwortenLöschen
  12. Coucou, waouh ta carte est splendide, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...