Mittwoch, 10. November 2010

Tweet Memories - cracked glass

I hope you are having a wonderful week so far!
We are in the final stages of our renovations, there are still lots of workers in the house and dust is everywhere. But it seems as if we can move back to our sleeping rooms next week. And then I can finally move in my new work and craft room.. wohooo - I am so excited!!! Seems like I need to go shopping to Ikea...haha

Ich hoffe ihr habt bis jetzt eine schöne Woche verbracht!
Wir sind in den letzten Zügen unserer Renovierungsarbeiten. Es sind immer noch viele Handwerker im Haus, aber es scheint so als ob wir nächste Woche wieder in unsere Schlafzimmer zurück könnten :)
Und danach ist es nicht mehr lange und ich kann endlich meinen neuen Arbeits- und Bastelraum einrichten.. wohooo - ich bin schon so aufgeregt. Eine ausgiebige Shoppingtour bei Ikea ist also angesagt ;)

SweetMemories1

Today I have a winter-friendship card to share with you. I coloured the WoJ stamp "Winter Buddies" with Twinkling H2Os and tried the cracked glass technique on it. There is a lovely tutorial on the WoJ blog if you want to know how it works.
The large sentiment was included in a Tilda Papercraft paperpack. I distressed the edges of the paper with my scissors.

SweetMemoriesHeute möchte ich euch eine Winter-Freundschaftskarte zeigen. Das WoJ Motiv "Winter Buddies" habe ich mit Twinkling H2Os coloriert und dann die "Cracked glass" Technik angewendet. Es gibt auf dem WoJ Tutorial eine gute Anleitung, wenn ihr wissen wollt wie es geht.
Der große Text war in dem Tilda Papierpack enthalten, die Ränder der Papiere habe ich mit meiner Schere "distressed".

SweetMemories2

materials

Stamps: Whiff of Joy "Winter Buddies"

A225_WinterBuddies

Paper: SU chocolate chip cardstock, Tilda Papercraft, K&Company
Accessories: Whiff of Joy "Magic Feelings" pearl brads (NEW!!!), lace, paper flowers from Prima, clock brad from KaiserCraft, pins, sentiment die cut from Tilda Papercraft

B101

Tools: Whiff of Joy “Romantic Swirls” die (New!) , sewing machine, Spellbinders oval Nestabilities

D1304_RomanticSwirls

coloured with Twinkling H2Os

twinkling

Kommentare:

  1. Eine ganz ganz Wunderbare Karte!!!

    LG Melli

    AntwortenLöschen
  2. eine traumhaft schöne Karte. Gefällt mir sehr.
    LG, Claudia

    AntwortenLöschen
  3. Looks afb i love the effect it gives, gorgeous as always hugs Pops x x

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful, love your cracked glass and adorable image!

    AntwortenLöschen
  5. So wonderful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    AntwortenLöschen
  6. Absolutely beautiful. I love that technique.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...