Samstag, 4. Dezember 2010

Cheers to you!

I used the new "Happy new Year Ben" stamp from Whiff of Joy to create a birthday card for a man. I always have troubles with masculine cards, but this time it somehow was quite easy :)

Ich habe den neuen "Neujahr Ben" Stempel von Whiff of Joy verwendet um eine Geburtstagskarte für einen Mann zu machen. Normalerweise habe ich mit Karten für Männer so meine Probleme, aber diesmal ging es mir überraschenderweise sehr leicht von der Hand :)

CelebratingBen

I coloured Ben with Copic Sketch Markers and did the background with Pastels.
Ich habe Ben mit Copic Sketch Markern coloriert, der Hintergrund ist mit Pastelkreiden gewischt.

CelebratingBen2 I used one of the new German WoJ sentiments (also available in English). There is crystal effects on the bottle to give it more dimmension and I added details with a white gel pen.

Ich habe einen der neuen, deutschen Texte von WoJ verwendet. Auf der Flasche ist crystal effect, für mehr Dimension und einige Details habe ich mit meinem weissen Gelstift gesetzt.

CelebratingBen1 Thanks for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!

materials

Stamps: Whiff of Joy "Happy New Year Ben" and "Ich trink auf dich" German text collection,

A240_HappyNewYearBen Ich-trink-auf-dich

Paper: Su kraft cardstock, Basic Grey
Accessories: paperflowers, white scrappers floss, hardware from Stampin' Ups hodgepodge, crystal effects, halfpearls, leaves punch, sewing machine, Spellbinders round Nestablities petite, burlap ribbon

Kommentare:

  1. Beautiful men's card! hugs Marley

    AntwortenLöschen
  2. gorgeous card for a man!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  3. beautiful card, perfect for a man
    x

    AntwortenLöschen
  4. A great masculine card. The burlap is a great touch - must go raid my gardening shed!

    AntwortenLöschen
  5. amazing men's card
    i always have a difficult time making those, but you did great
    the image is so adorable
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful! Love that jute ribbon!

    AntwortenLöschen
  7. How beautiful card you have made :) I love these stamps... I think I have to order some more LOL. Anyway, thanks for super fast processing time, I got my new stamps today, which I ordered Wednesday. Hugs, Jeanette :)

    AntwortenLöschen
  8. Eine super schöne Karte liebe Katharina und deine Coloration ist der Hammer...
    Herzlichst,
    Monika

    AntwortenLöschen
  9. He is so cute and dressed up to celebrate. Adorable card Katharina. "Hugs" Carol

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous card Katharina
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  11. What a great card !! lovely coloring, like it !
    greetings, martina
    x

    AntwortenLöschen
  12. this is absolutely beautiful i love these new stamps xx

    AntwortenLöschen
  13. It's a great man's card!
    Hugs
    Cordine

    AntwortenLöschen
  14. Gorgeous Katharina!! I have trouble with boy cards too, but yours is really great!! I love it:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    AntwortenLöschen
  15. coucou, ta carte est très jolie, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...