Dienstag, 28. Dezember 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Sandie Dunne

Sandie_bio_pic

"My name is Sandie Dunne. I live in Ireland and I'm a happily married SAHM. I started scrapbooking 4yrs ago after my daughter was born and from that I was introduced to the wonderful world of stamping.

About 2.5yrs ago I bought my first image stamp and I was hooked. I just adore cute, whimsical images and love try different techniques. I can be a bit florally obsessed when it comes to embellishing my cards but a girl can't ever have too many flowers or pearls in her life ;) I am truly honoured to be a guest designer for Whiff of Joy."

"Mein Name ist Sandie Dunne, ich lebe in Irland und bin eine glücklich verheiratete Hausfrau. Ich habe vor 4 Jahren mit dem Scrapbooking angefangen, kurz nachdem meine Tochter geboren wurde. Dadurch wurde mir die wunderbare Welt des Stempelns offenbart.
Vor ca. 2 Jahren kaufte ich meinen ersten Motivstempel und wurde sofort süchtig. Ich liebe niedliche Motive und versuche immer neue Techniken auszuprobieren.
Manchmal übertreibe ich es ein bisschen mit Blumen auf meinen Karten, aber ein Mädchen kann einfach nicht genug Blümchen und Perlen in ihrem Leben haben :)
Ich freue mich sehr eine Gast Designerin von Whiff of Joy sein zu dürfen!"

Thank you Sandie for your wonderful artwork and your wonderful creations featuring Whiff of Joy's stamps and products!!

Vielen Dank Sandie für deine wunderbaren Werke und deine kreativen Projekte mit Whiff of Joy's Stempeln und Produkten!!

Kommentare:

  1. Many congrats Sandie ! Just adore all your cards and scrapbooking and these two cards are just gorgeous and so inspirational. Looking forward to seeing more of your Guest DT work.

    Hugs,

    Jo xxxx

    AntwortenLöschen
  2. Wow, Sandie your card are absolutely gorgeous!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  3. coucou, tes cartes sont superbe, bises

    AntwortenLöschen
  4. ich komme immer wieder gerne hierher. da gibt es jede menge
    neuigkeiten und inspirtaionen!
    liebe grüsse aus österreich
    margit

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations Sandie, Your cards are absolutely precious! I look forward to seeing more of your amazing work as you begin your term with Whiff of Joy!
    Hugs,
    Lynda

    AntwortenLöschen
  6. OMGosh, these cards are all so beautiful, love your adorable images and your gorgeous layouts!!!

    AntwortenLöschen
  7. really beautiful artworks! I like it and looking forward to see new creations.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...