Donnerstag, 20. Januar 2011

Round Mini Album - my personal challenge

I found a lot of chipboard circles in my stash while moving my craft room. I decided to create a mini album with photos of our last vacation.
My personal challenge for this creation was to use ALL new January dies from Whiff of Joy... and I made it!!!! :)

I will show you page 1-5 today. 6-10 will follow.
All papers are from Cosmo Crickets "Nutmeg" paperpad. Whiff of Joy's "Tweetheart" decorates the cover.

WoJ_MiniAlbum

Während ich mein Bastelzimmer umsiedle habe ich eine Menge runder Bierdeckel gefunden. Also habe ich mich entschlossen ein paar zu verbrauchen ;) und habe ein Mini-Album daraus gemacht.
Meine persönliche Challenge war dazu, dass ich ALLE neuen "Jänner" Stanzteile von Whiff of Joy in diesem Projekt einsetze..... und ich habe es auch getan :)

Ich werde euch die Seiten 1-5 heute zeigen, 6-10 folgen in Kürze.
Alle Papiere sind von Cosmo Crickets "Nutmeg" Paperpad. Der süße "Tweetheart" von Whiff of Joy ziert das Deckblatt.

WoJ_MiniAlbum1WoJ_MiniAlbum2WoJ_MiniAlbum4WoJ_MiniAlbum3Thanks for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!

materials

Stamps: Whiff of Joy "Tweetheart"

A258_Tweetheart

Ink: StazOn jet black
Paper: Cosmo Cricket "Nutmeg" 6x6 paperpad, old dictionary page
Accessories: library pins from SU, SU RubOns, lace, buttons, ribbon, round chipboard, crystal effects
Tools: Whiff of Joy metal dies: Cute Hearts, Heart Banner, Fancy Heart border, heart lace border, lovely hearts border, curly hearts border, endless hearts border, dancing hearts border, corner rounder punch, Flower Petal Punch

FlowerPetal D1308_CuteHearts D1315_HeartBanner

D1309_FancyHeartsBorder D1310_HeartLaceBorder D1311_LovelyHeartsBorder D1312_CurlyHeartsBorder D1313_EndlessHeartsBorder D1314_DancingHeartsBorder

coloured with Twinkling H2O, white gel pen

Kommentare:

  1. wow this is very pretty. I still haven't got round to making a mini album, i think i will do a personal challenge for myself to start one in the next few weeks.
    x laura x

    AntwortenLöschen
  2. this is a fantastic mini album sweetie, what a great way to share treasured pics, great work hugs pops x x x

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous album!! Beautiful details!! =)
    Hugs, SannaS

    AntwortenLöschen
  4. coucou, ton mini est très beau, bises

    AntwortenLöschen
  5. Such a cute and neat idea!
    Beautiful work as always Katharina!

    AntwortenLöschen
  6. Soooo sweet! Your boys are absolutely adorable.
    Hugs,
    Michaela

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...