Freitag, 28. Januar 2011

Whiff of Joy's February release: Dancing in the rain

Thank you for all your lovely comments about my new line of patterned paper! I enjoy using it very much and hope that you will love it too :)
In February, Whiff of Joy also comes up with a set of fun Ben and Nora stamps, illustrated by Alison Acton. I couldn't decide which one to use first, because they are all so cute, but this Ben, dancing in the rain instantly stole my heart ;)

Dancing-in-the-rainVielen Dank für all eure lieben Kommentare zu dem neuen Motivpapier, dass ich selbst entworfen habe. Ich bin davon ganz begeistert und hoffe, dass ihr es auch sein werdet, sobald es erhältlich ist :)
Am ersten Februar gibt es bei Whiff of Joy auch ein süßes Set von neuen Ben und Nora Stempeln, illustriert von Alison Acton. Ich konnte mich gar nicht entscheiden, welchen ich zuerst verwende, da sie alle so niedlich sind. Ben im Regen hat mein Herz allerdings sofort erobert :)

twinklingLogo_small

Twinkling H2Os used to colour Ben:

materials

Stamps: Whiff of Joy "Ben in the rain" (available on february 1st), "General sayings" sentiment collection

A253_BenInTheRain generalSayings
Paper: Whiff of Joy "Frühlingserwachen" paperpad 6x6, page from an old dictionary, white cardbase

FruehlingsErwachen_WoJSpring2011Paperpad
Accessories: white scrappers floss, orange brads, glitter, crystal effects from Stampin' Up,
Tools: sewing machine, small star punch from Stampin' Up
coloured with Twinkling H2Os, background with pastels

Kommentare:

  1. Oh my.. that is just gorgeous!! Love the bright colours you've used on his raincoat and hat.

    AntwortenLöschen
  2. Oh yippie!!! I had so much hoped that Ben and Nora would be in the Februari or March release. I can't wait to get this cute little Ben in my hands!!!

    xxx
    Mariska

    AntwortenLöschen
  3. Oh total niedlich. Ben könnte mein Sohn sein. Denn er macht genau so bei Regenwetter. Die papiere finde echt toll, genauso die Schriften.

    Grüßi
    Marushy

    AntwortenLöschen
  4. really lovely card ! great image,
    greetings, martina
    x

    AntwortenLöschen
  5. Mensch Katharina Deine Karte ist der Hit und der neue Stempel sooooo süß ich mag die neuen Sachen von Allison!!!
    Lieben Gruß drea

    AntwortenLöschen
  6. he is way too cute and your colouring is amazing!!

    AntwortenLöschen
  7. This is sooo adorable! Fabulous colouring too.
    Kristy xo

    AntwortenLöschen
  8. Ui, den find ich absolut süß. Und den Frosch oben auf dem Regenschirm. Goldig!!!!


    LG

    Heide

    AntwortenLöschen
  9. These new stamps are tooo cute for words, and as always: your card and colouring are both faaaaantastic!!

    AntwortenLöschen
  10. Fabulous card and a gorgeous image. Isn't the little frog just adorable?
    Thank you for sharing.

    Hugs, Mette

    AntwortenLöschen
  11. so cute Love it! and I think we need to see lil boy images more often.

    AntwortenLöschen
  12. Die neuen Motive sind absolut zauberhaft. Von dem neuen Papier war ich sofort angetan. Die Farben sind total schön und die Wölckchen sind für mich das Highlight.

    lG Claudia

    AntwortenLöschen
  13. OMG what super duper cute images you have coming out. He is so darling. Love the frog on the umbrella.
    mwah
    Trace

    AntwortenLöschen
  14. coucou, ta carte est magnifique et le tampon est trop beau, bises

    AntwortenLöschen
  15. oh he's a sweetheart Katherina:)
    Anne x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...