Freitag, 7. Januar 2011

With Love ALWAYS - a Henry Mouse card

This new Henry mouse stamp from Whiff of Joy is perfect for a long rectangle card (mine is 21 cm x 10.5 cm). The paper is from a Stampin' up Scrapbooking kit.
The sentiment and the small hearts are from Whiff of Joy's "Spring Swirl" collection. I stamped them on design paper, cut them out, cuked them a bit and then adhered them to the image.

HenryHeartBalloon2

Dieses neue Henry Maus Motiv von Whiff of Joy ist perfekt für lange Karten. Hier habe ich ein Format von 21 cm x 10.5 cm benutzt. Das Papier habe ich von einem alten Scrapbooking Kit von Stampin' Up.
Der Text und die kleinen Herzen sind von WoJ's Frühlingsschnörkel-Kollektion. Ich habe die Herzen auf Motivpapier gestempelt, ausgeschnitten, ein wenig gebogen und dann aufgeklebt.

HenryHeartBalloon1 Have a lovely day!
Habt einen schönen Tag!

HenryHeartBalloon

twinklingLogo_small

Twinkling H2Os used to colour Henry:

materials

Stamps: Whiff of Joy "Henry with LoveBalloon", Spring Swirls

A255_Henry with LoveBalloon S088_SpringSwirls

Paper: SU close to chocoa cardstock, SU design paper
Accessories: halfpearls, button, wrinkled ribbon, white scrappers floss, sewing machine, Spellbinders Labels Nestabilities, glitter, SU crystal effects
coloured with Twinkling H2Os, background with pastels

Kommentare:

  1. This is sooo adorable Katharina! Loving the twinkling h20's and gorgeoue pink cheeks.
    Kristy xo

    AntwortenLöschen
  2. very lovely card ! great colorcombo, love it !
    greetings, martina
    x

    AntwortenLöschen
  3. Oh this is gorgeous Katharina!!! I can't wait to get my hands on this Henry he is sooooo cute!!! Love the ribbon too! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  4. Eine ganz süße Karte. Ich liebäugel ja mit dem süßen Henry. Aber ich habe mir als Vorsatz fürs neue Jahr vorgenommen, erstmal die vielen Stempel zu nutzen, die ich hier so liegen habe. Mal sehen, wie schnell der Vorsatz gebrochen wird, lach.

    Liebe Grüße,Katja

    AntwortenLöschen
  5. Stunning again Katharina! I love how you used the dies on the side and besides Henri (of course ;)) that ribbon is to die for :)
    Hugs

    AntwortenLöschen
  6. Einfach wundervoll, Katharina! Ich bin eh ein großer "Henry-Fan" und Deine Karte ist wirklich großes Kino! All die tollen Details .. vor allem die gedoodelten Nähte sind klasse!
    Liebe Grüße
    Sylvia

    AntwortenLöschen
  7. wunderschön und die Idee mit den Schnörkelherzen ist ja genial...
    Ich benutze meine Schnörkel viel zu selten *schäm* das muss ich ändern *haha+

    Ganz lieben Gruß Sonja xx

    AntwortenLöschen
  8. Henry is SO CUTE and that card is simply gorgeous!
    Can't wait for my whiff of joy stamps to arrive so I can make little Henrys of my own :)

    AntwortenLöschen
  9. Adorable!! Wonderful design and colouring. Love the distressed ribbon :)

    AntwortenLöschen
  10. your coloring is amazing, Katharina! gorgeous card!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...