Donnerstag, 24. Februar 2011

Introducing - I am sorry gnome by Norma Fickel

N262_I_am_sorry

I still have some of the super cute, new gnomes left to show you. Today's "I am sorry" gnome is another one with a absolutely lovely and charming bearing, perfect for so many occassions. Read my "handy hints" below to learn more.

Ich habe immer noch ein paar der super süßen, neuen Wichtel, die ich euch zeigen möchte. Der heutige mit dem Namen "Es tut mir leid" hat wieder so eine gewinnende Körperhaltung und einen niedlichen Ausdruck im Gesicht. Perfekt für so viele verschiedene Gelegenheiten. Lest dazu meine Tipps und Ideen weiter unten.

WoJ_SorryGnome1

I wanted to give the image a bit more depth and decided to create some flowers with Flower Soft to accompany the drawn ones.

Ich wollte dem Motiv etwas mehr Tiefe verleihen, deswegen habe ich ein paar Blumen mit Flower Soft gebastelt, um die Gemalten zu ergänzen.

WoJ_SorryGnome9 WoJ_SorryGnome8WoJ_SorryGnome7WoJ_SorryGnome6WoJ_SorryGnome5WoJ_SorryGnome4WoJ_SorryGnome3 WoJ_SorryGnome2

The perfect stamp to create your personal card for Mother's Day, I am sorry, birthday, Thinking of you, Just a note, Get Well. Also suitable for people close to nature, who love flowers, to wish somebody a belated birthday or for anniversaries.
Also use this stamp on your papercraft projects: Decorate a tag to acompany a bunch of flowers or a flower pot, decorate a paperbag or a candle.

WoJ_SorryGnome

Der perfekte Stempel für viele Gelegenheiten: Muttertag, Geburtstag, Verzeih mir, Ich liebe Dich, Ich denk an Dich Baldige Besserung.
Ebenfalls passend für naturverbundene Menschen, wenn man den Geburtstag vergessen hat, für Jahrestage.
Auch auf Bastelprojekten findet dieser Stempel gute Verwendendung: Auf einem Anhänger (Tag), der an einem Blumenstrauss befestigt wird oder um einen Blumentopf gebunden wird. Verzieren Sie eine Papiertüte oder Kerze.

---------------------------------------------------------------------------

Unbenannt - 52

Sonja Wallrath (Flati) created this amazing birthday card. Her coloration is wonderful and the combination with all the different shapes, flowers and vellum paper makes this a great piece of art.

Sonja Wallrath (Flati) hat diese aussergewöhnliche Karte gestaltet. Ihre Coloration ist wie immer ein Traum, die Kombination mit den verschiedenen Formen, Blumen und dem Transparentpapier macht sie zu einem winderschönen Kunstwerk.

materials

Stamps: "I am sorry" Gnome (released through Whiff of Joy on March 1st), Sentiment (Spring Swirl Collection from Whiff of Joy)

N262_I_am_sorry SpringSwirls

Ink: Archival ink jet black (available at Whiff of Joy starting on March 1st)
Paper: SU cardstock kraft, Whiff of Joy's "Frühlingserwachen" paperpad, Crate Paper

FruehlingsErwachen_WoJSpring2011Paperpad

Accessories: "vintage linen" button twine from Whiff of Joy, button, ribbon from Stampin' Up, crystals, dimensional adhesive, Flower Soft (Summer mix)

WoJ_vintageLinen_ButtonTwine

twinklingLogo_smallTools: scalloped border punch from SU, border punch from Martha Steward, sewing machine,

coloured with Twinklings H2O, Spica Glitter pens, white gel pen (Ranger)

Thanks for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!

1 Kommentar:

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...