Sonntag, 20. Februar 2011

Junior crafters in action :)

Sorry for being so quiet lately, but I have been working on magazine submissions and on Whiff of Joy's fabulous March release. We have a lot of new stamps coming on March 1st and previews will start tomorrow...wohooo :) - so stay tuned!

Bitte entschuldigt, dass es in letzter Zeit so ruhig war auf meinem Blog. Ich habe an Karten für Magazine gearbeitet und an Whiff of Joy's neuen Produkten für März. Die Vorschauen dafür starten morgen... juhuuu - macht euch auf etwas gefaßt :)

3 Nevertheless, I was able to share some quality-crafting time with my boys :) We created invitation cards for a carnival party we are planning. I loved how they stamped and distressed the cards!!

2

Trotzdem hatte ich Zeit mit meinen zwei Jungs zu Basteln. Sie haben Einladungskarten für eine Faschingsparty gemacht. Es war toll ihnen beim Stempeln und Distressing zu zu sehen!!

1See you tomorrow!
Bis morgen!

Kommentare:

  1. Oh wie süße Katharina die zwei sind sooo goldig der kleine Rotschopf erinnert mich immer an meine Kindheit hatte auch soooo tolle rote Haare :)
    Dann bin ich ja mal gespannt auf morgen Hugs drea

    AntwortenLöschen
  2. Oh wie süß.

    Liebe Grüße, Katja

    AntwortenLöschen
  3. Oh Katharina! I do love to see Junior Crafters :) I had to show my little boys these photos of your beautiful sons enjoying crafty time, so cute!
    Hugs
    Kylie

    AntwortenLöschen
  4. Absolutely darling!! Great to see your sons have such serious crafting time!

    AntwortenLöschen
  5. They look so cute. Very nice to spend the time crafting with your boys.

    ShersL84bed@aol.com

    AntwortenLöschen
  6. its always so nice to see children crafting, I love how they look at things differently from us grown ups.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...