Freitag, 4. Februar 2011

Weekend Blog Candy

Today I have a little weekend-blog candy for all my appreciated blog followers to give away :) 1360 passionate crafters are reading my blog regularely and I am very grateful for the time you take to follow me.
I am offering the below goodies to one of my blog readers and will pick a winner randomly on monday February 7th (a great start of a new week, isn't it? :)

If you want to be in the draw, simply start following my blog :)
Wishing you a wonderful weekend!

WoJCandy0211 Heute habe ich einen kleinen Wochenend-Blog Candy für all meine "Blog Followers". 1360 passionierte Bastler lesen meinen Blog regelmäßig. Danke für die Zeit, die ihr euch nehmt um bei mir vorbei zu schaun :)
Den obigen Blog Candy werde ich am Montag, 7.Februar, per Zufall an einen meiner "Blog Followers" verschenken (das ist doch ein toller Start in eine neue Woche, oder? :)

Wenn ihr an der Verlosung teilnehmen wollt, und meinen Blog noch nicht verfolgt, dann werdet doch einfach jetzt einer meiner regelmäßigen Leser :)
Ich wünsche euch ein wunderschönes Wochenende!

Kommentare:

  1. Great blog candy.. im alredy a follow of your great blog. and i would love to start me week white this lovely candy :-)

    Have a nice weekend

    Jayne

    AntwortenLöschen
  2. How sweet of you Katharina :) It's my pleasure to follow your blog.

    AntwortenLöschen
  3. How kind of you, Katharina !
    Your colouring is awesome, I love the card below :-))
    Wishing you a great weekend.

    AntwortenLöschen
  4. Very generous of you Katharina. I'm a follower of your blog.

    AntwortenLöschen
  5. Great candy! I'm already a follower.

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Katharina,
    Ich bin Folger deines Blogs. Wunderschönes Candy gibst Du her. Aber schade das wir warten müssen bis am nächsten 7ten Januar auf den Gewinner (hi,hi).
    Viele Grüsse aus Belgiën,
    Karin

    AntwortenLöschen
  7. Hi Katharina
    Gorgeous candy i am already a follower,
    Hugs Dianne xx :)

    AntwortenLöschen
  8. oooh what a gorgeous prize, and yes a great start to someones week,
    take care,
    Em.x

    AntwortenLöschen
  9. Oh was für ein schönes Blogcandy.
    Verfolger bin ich ja schon.
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.
    Ganz liebe Grüße
    Tina

    AntwortenLöschen
  10. Lovely candy Katharina - I'm already a follower and a fan of WoJ!

    Esme x

    AntwortenLöschen
  11. Lovely blogcandy.
    I am a follower, and thanks for the chance to win.
    Hugs from Meretekj

    AntwortenLöschen
  12. Wow what a great blogcandy...I am already yours =)...I would LOVE to get such a great candy!!!

    AntwortenLöschen
  13. what a fab candy I always enjoy reading your blog

    AntwortenLöschen
  14. OOHH I love this Blog Candy!! I am already a follower and have been for a very long time!!! Thanks for a chance to win!!

    AntwortenLöschen
  15. Fantastic candy. I'm already a follower and its a pleasure to read your blog.
    Thanks for the chance to win.
    Have a good weekend.
    Kathleen x

    AntwortenLöschen
  16. Liebe Katharina, vielen Dank fuer deine Candy und ich druecke mir die Daume. Liebe immer deine Karten!
    Liebe Gruessen von Ageeth

    AntwortenLöschen
  17. Hallo K:F. ,,, das ist aber lieb das du deine "Followers" mit so einem schönen Candy bedenkst ... danke für die Chance *hibbel

    LG und ein kreatives WE
    hellerlittle

    AntwortenLöschen
  18. oh, was für ein wundervolles Candy, danke für die tolle chance. Ich verfolge dich auch schon ganz lange.

    Lg.Heike

    AntwortenLöschen
  19. Great candy! I'm already a follower. Hugs, Andreja

    AntwortenLöschen
  20. Love your candy Katharina, I'm a follower of your blog.
    Wish you a great weekend !!!


    Peggy

    AntwortenLöschen
  21. Lush candy, thanks for offering a chance to win. x

    AntwortenLöschen
  22. Oh Katharina das ja ne tolle Idee wunderschönes Candy na dann bin ich ja mal gespannt wer den sechser im Lotto bekommt! :)
    Ein schönes WE Bussie Drea

    AntwortenLöschen
  23. Danke Katharina für das tolle Candy. ich drück mir die Daumen wünsche Dir ein tolles Wochenende
    Liebe Grüsse aus dem Wallis

    AntwortenLöschen
  24. It sure is a great way to start a ew week. What a great blogcandy!

    Hugs, Jolita

    AntwortenLöschen
  25. So ein tolles Candy. Danke Katharina das du es verlost. Ich drücke mir ganz fest die Daumen *grins*
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  26. I am already a follower but have now put a link in my sidebar to your candy. I'd love to be in with a chance of winning.
    Best wishes, Ukka xxx

    AntwortenLöschen
  27. Dann will ich auch mal mein Glück versuchen und danke für das tolle Candy.
    Liebe Grüße,
    Yvonne

    AntwortenLöschen
  28. Oh was für ein schönes Candy, da hüpf ioch doch glatt einmal in den Lostopf :-)

    Lg Antje

    AntwortenLöschen
  29. Ooh what a lovely way to start a new week. I love following your blog - your work is lovely. Thanks for the chance
    Hugs
    Dawn x

    AntwortenLöschen
  30. LOL... Thanks Karin for pointing me to the typo January / February :)
    Katharina x

    AntwortenLöschen
  31. Ach wie schön...ich verfolge Deinen Blog ja auch schon lange.

    Dann schauen wir doch mal gespannt, wen Du aus Deinem Lostöpfchen ziehen wirst....wann auch immer, der 7. Januar wirds wohl denke ich nicht sein*kicher*

    Lg

    Heide

    AntwortenLöschen
  32. oh what great candy to giveaway! Already a follower of this awesome blog so much inspiration! Thanks for the chance to win! x

    AntwortenLöschen
  33. Thre's that lovely new paper pad again, thanks for the chance to win.

    ** Kate **

    AntwortenLöschen
  34. I love all the stuff of your blog candy, thnaks for this chance.

    hugs, Durvina

    AntwortenLöschen
  35. Yes, that would be a great start to the week.

    AntwortenLöschen
  36. Hallo Katharina,
    was für eine tolle Idee!!!
    Und dabei habe ich mit Schrecken fstgestellt, das du zwar auf meinem Blog mit unter meinen Favoriten bist, aber ich noch gar kein Follower von dir bin *Schande über mich*.
    Das hab ich jetzt aber mal ganz schnell geändert, wo ich doch schon ewig und drei tage immer bei dir lese... tzetzetze.

    Liebe Grüße Ivi

    AntwortenLöschen
  37. So generous of you - thank you very much.
    Love, Andrea xx

    AntwortenLöschen
  38. Thank you for the wonderful candy! I enjoy reading your blog. Great weekend!

    AntwortenLöschen
  39. I am already a follower, thank you so much for the chance :)

    AntwortenLöschen
  40. Ciao,
    thank you for this candy :)
    I'm already a follower and I'm very happy to partecipate!

    Have a nice week end (and we hope sunny week end!)

    ciao ciao
    Chiara
    http://ideekiare.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  41. Love your blog - always such a treat to see what fabulous projects you have to share with us! Thanks for the chance to win some awesome candy! Have a great weekend ahead! HUGS!

    AntwortenLöschen
  42. Huhu Katharina,
    bei dem wundervollen Candy möchte ich auch gerne mein Glück versuchen. Deinen Blog verfolge ich schon ein ganzes Weilchen und komme fast täglich zu Besuch :-)

    Sende dir viele liebe Grüße,
    Sandra

    AntwortenLöschen
  43. Congrats on your follower! And thanks for this fab candy! I already am a follower!
    Alice

    AntwortenLöschen
  44. Yummy! Thanks for a chance to win and I'm a longtime follower!

    AntwortenLöschen
  45. Wonderful candy. I'm a follower of your creative blog. Thanks for the chance to win the weekend blog candy.

    ShersL84bed@aol.com

    AntwortenLöschen
  46. What a lovely blogcandy! I'm allready a follower :) Thanks for the chance to win this great candy!! Hugs Anneke

    AntwortenLöschen
  47. Gorgeous candy, I'm already a follower. Hugs Christine x

    AntwortenLöschen
  48. Hallo Katharina,

    so ein wunderschönes Candy...sehr gerne nehme ich daran teil...ich wünsche Dir noch ganz viele "Verfolger" und genausoviele liebe Kommentare..;)

    Ein schönes WE

    LG

    ILONA aka schnuti

    http://schnutiskreativeseite.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  49. I'm already a follower and have been for a while. I love your work. Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  50. Congrats on your follower! And thanks for this fab candy! I already am a follower.
    hugs Dorte

    AntwortenLöschen
  51. What a great candy! It's my pleasure to follow your blog.

    greetings, Claudia

    AntwortenLöschen
  52. Great candy Katharina.
    I'm a follower for a longer time.
    Great blog.

    xx Anita

    AntwortenLöschen
  53. Hi, am already a follower and am now a google friend too. fasb candy thanks for the chance.

    AntwortenLöschen
  54. What a sweet candy. I'm already a follower. Thanks for a chance.

    AntwortenLöschen
  55. Ooo...didn't realize WOJ does those fabulous bead/jewelry pins too! Wonderful giveaway, thanks so much for the chance to win. Have a great weekend! :)

    AntwortenLöschen
  56. Was für ein tolles Candy, vielen Dank für die Chance dies zu gewinnen. Deinen Blog zu besuchen fällt auch gar nicht schwer bei so vielen tollen Karten und Anleitungen schaut man gerne vorbei.
    Liebe Grüße
    Heidi

    AntwortenLöschen
  57. Katharina, I am pleased to take part in the raffle. I always read with interest your blog.

    AntwortenLöschen
  58. Gorgeous candy, Katharina and a fantastic new release you have just had x

    AntwortenLöschen
  59. Oh wow what a sweet candy, these new papers of yours are just awesome also love those new dies.. have to sett off money to go shopping some of those on next paycheck!!

    AntwortenLöschen
  60. ciao Katharina,
    quante belle cose, credevo di essere già una tua followers ma oggi ho scoperto che qualcosa era andato storto e non c'ero, bhe!!! adesso ci sono :-D e ne sono felice te lo meriti proprio... saluti dall'italia
    rosa.kreattiva
    ti ho inserito nella slidebar di blogcandymania.blogspot.com ;-)

    AntwortenLöschen
  61. I am already a follower of your blog, thanks for the chance to win some candy x

    AntwortenLöschen
  62. oh wie klasse.. ich bin schon lange deine Verfolgerin.. hihi..
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende,
    Katrin

    AntwortenLöschen
  63. Wau was für ein tolles Candy .
    Verfolgerbin ich ja schon lange.
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.
    GGLG Nicole

    AntwortenLöschen
  64. Stunning candy, love to win it. Thanks for the chance. Hugs, Moni

    AntwortenLöschen
  65. You're very generous but we all follow your blog because you are talented and so inspirational. It's a joy visiting you eventho I don't always comment.

    Hugs, Mette

    AntwortenLöschen
  66. Love the candy! I have been following and will continue thanks for this opportunity!
    Ang

    AntwortenLöschen
  67. Wonderful blog candy! Thanks for a chance to win! :)I'm already a follower.
    hugs
    Vanja

    AntwortenLöschen
  68. Katharina what a great candy you offer. Thanks for the chance. I enjoy visiting your blog

    Katerina Arsenova

    AntwortenLöschen
  69. Since I already follow your blog, I just wanted to pop in and say thanks for the chance to win such a great RAK. Super sweet of you to give one away!

    AntwortenLöschen
  70. Hello!!!
    Great candy!

    http://scrapbeautifulworld.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  71. Fabulous candy! Love your blog...been a follower since the advent of WOJ :o) Thanks for the chance at some yummy goodies!

    AntwortenLöschen
  72. Ein ganz tolles Candy und so süß von dir!! Follower bin ich schon lange..also versuch ich mal wieder mein Glück hier.
    Schönes Wochenende
    Martina

    AntwortenLöschen
  73. Thank you for the wonderful candy! I enjoy reading your blog.

    AntwortenLöschen
  74. Fabulous blog candy Katherina thank you for the chance to win it !! Have a lovely weekend. x

    AntwortenLöschen
  75. Oh was für ein schönes Blogcandy.
    Verfolger bin ich ja schon.
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.

    LG
    Bella

    AntwortenLöschen
  76. I'm a follower and love reading your blog

    AntwortenLöschen
  77. What lovely weekend candy you have to offer - this would look fantastic in my craft collection!

    Jayne xx

    AntwortenLöschen
  78. hiya sweetie
    it's always a great way to follow your blog hunni
    the things you make are gorgeous
    thank you for offering this pretty candy, i'm glad to be a part of it
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  79. My goodnes, this candy is awesome. Love to visit your blog.
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  80. I would love to win these great stuff! I am following your blog, and I have your blog on my blogroll as well :)

    AntwortenLöschen
  81. Oh wow! Thanks so much for a chance to win!!

    AntwortenLöschen
  82. I follow you daily through feedburner emails, you and your DT cards and tutorials are always so inspiring!

    AntwortenLöschen
  83. what a great way to say thanks! Greatly enjoy your site and product!

    AntwortenLöschen
  84. Thank you for the chance to win your blog candy, I have been wanting to tell you for some time how much I appreciate your blog and how much I appreciate the 'how to' instructions.

    AntwortenLöschen
  85. I can't believe I wasn't a follower,I was receiving your posts through emails though.
    I am now a follower and Thanks for the chance at your yummy candy!
    Congrats on your milestone Katharina!!!!

    AntwortenLöschen
  86. thank you. I follow your blog through email updates but now also marked myself as a follower too

    Enjoy
    :)
    Toniann
    aka TA
    http://carbonescorner.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  87. I enjoy following your blog and your beautiful work!

    AntwortenLöschen
  88. Awesome candy Katharina! Keeping my fingers crossed! Hugs, Rosemary

    AntwortenLöschen
  89. I follow regularly your blog but I'm sorry, I don't leave you a comment every time :-(Your blog Candy is great!! Thank you very much to give the opportunity to someone to win it!!
    Have a great weekend,
    Hugs from France,
    Christelle.

    AntwortenLöschen
  90. Tolles Candy - ich hab grad entsetzt festgestellt, dass ich gar kein "offizieller" Leser bin *lol* dabei war's einer der ersten Blogs auf der Blogliste meines Blogs *lol*
    aber das ist jetzt korrigiert...

    lg
    kaos

    AntwortenLöschen
  91. Katharina, I've been a follower for some now. I'd love to be in with a chance of winning this lovely blog candy. Best wishes, Kym xxx

    AntwortenLöschen
  92. Coucou, merci le lot à gagner est très beau, bises

    AntwortenLöschen
  93. Tolles Blog-Candy hast du zusammengestellt. Da versuch ich doch auch mein Glück. Verfolger bin ich ja schon lange.

    Liebe Grüße Nicola

    AntwortenLöschen
  94. I already follow you ... stop by daily. Thanks for the blog candy!

    AntwortenLöschen
  95. Hi Katharina, what gorgeous candy. Someone will definitely have a great Monday lol! I follow your blog through email updates but have now also marked myself as a follower too. Hugs, Denise x

    AntwortenLöschen
  96. Hi Katharina!
    What a great way to start the weekend! Thanks for the chance to win these lovely goodies!

    Leonie xx

    AntwortenLöschen
  97. Hi, I'm already following your blog for a while and with great pleasure! Always nice to see the beauty's you show :-) greets Belinda

    AntwortenLöschen
  98. Great blog candy! I receive your posts via email... but I'll check to see if I'm "following" you via google reader. I LOVE your blog and your artwork. Thank you for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  99. Wow, das find ich echt klasse von dir, dass du einfach so ein Candy verlost!!
    Vielen Dank für die Gewinnchance! Verfolger bin ich eh schon länger! *gg*
    lg Olivia

    AntwortenLöschen
  100. wonderful blog candy, thankyou, I recieve all your posts by e-mail and am a follower.xx

    AntwortenLöschen
  101. Wow gorgeous candy, thanks for the chance to win.
    Kim xXx

    AntwortenLöschen
  102. Hi! Great candy! Thank you for the chance to win!!
    On my blog: http://onlyblogcandy.blogspot.com/2011/02/httpkatharina1704blogspotcom-6-february.html
    Kisses ^_^
    lioliliola@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  103. What a lovely candy, dear!
    Thanks a lot for a chance to win!:))

    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!!

    AntwortenLöschen
  104. Oooo, lovely candy and thanks for the chance to win :-)
    I'm always pleased to see your blog updates in my inbox :-)

    x

    AntwortenLöschen
  105. Uiiii was für eine Nette Idee, und dann auch noch soooo schöne Dinge :-)

    Ich komme sehr sehr gerne hier her zu Dir, aber auch alle anderen Seiten von Whiff of Joy, bezeichne ich als mein 2tes Wohnzimmer *hihi*

    Mach bitte bitte weiter so wie bisher!

    Ganz Liebe Grüsse Melli

    AntwortenLöschen
  106. How very kind of you Katharina to offer this candy. I have followed your blog for a while and I´m totally in love with WOJ stamps.

    AntwortenLöschen
  107. You're so kind HELLO, DO YOU ALWAYS FOLLOW THE WONDERFUL CREATION! THANK YOU for the opportunity you gave us with this fabulous BLOG CANDY A GREETING FROM ITALY SOON!

    AntwortenLöschen
  108. Congrats for your followers ^^
    Now I follow you too!
    Thanks for this candy! I linked it on my blogs

    Sidebar:
    http://filofantasofia.blogspot.com/
    Sidebar and post:
    http://langolodeigiveaway.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  109. I'm a follower now but I've always rec'd your email updates daily. Thanks for an opportunity to win some WOJ!

    AntwortenLöschen
  110. oh wow i love your candy thankyou i have been a follower for ages now well who wouldn't be you are the best xx

    AntwortenLöschen
  111. Liebe Katharina,
    ein wunderschönes Candy, bin auch deine Fervolgerin und danke für die Chance es zu gewinnen.

    Liebe Grüße
    und einen schönen Sonntag
    Jenny

    AntwortenLöschen
  112. Thank you for such a cool candy and a chance to win it, I hope.))
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  113. I already 'email' follow your blog and your company blog! But I went ahead and added my self as a follower!:-) Thank you for always brightening our days with your projects, products and blog candy!

    AntwortenLöschen
  114. I've been an email subscriber for a while, now. Now I am a true "follower". Thanks for the chance to win, and for the inspiration you share!!

    AntwortenLöschen
  115. Wow, great candy. I did read your blog regularly, but wasn't a follower. Now I am! Thank you for the chance to win these lovely goodies.

    AntwortenLöschen
  116. Vielen Dank Katharina für die Chance dieses tolle Candy zu gewinnen. Es ist auch noch mein Lieblingsstempel dabei !!

    AntwortenLöschen
  117. What a great Candy Katharina. I like the Whiff of Joy stamps. So beautiful.
    Im already a follower of your lovely blog. Thanks for the chance to win.

    Hugs Astrid.

    AntwortenLöschen
  118. Was für ein wundervolles Candy......so schöne Sachen, danke für die Gewinnchance, da muß ich doch einmal mein Glück versuchen, denn Verfolger deines wundervollen Blogs bin ich schon ganz lange.....

    Wünsche noch einen schönen Sonntag,einen lieben Gruß von Andrea

    AntwortenLöschen
  119. Ich schaue täglich bei Dir vorbei und muss Dir endlich mal schreiben, das ich Deinen Blog mit all seinen Ideen und Werken klasse und sehr inspirierend finde.
    Danke für die Chance auf das wunderschöne Candy.

    Liebe Grüsse Babett

    AntwortenLöschen
  120. wow lush candy Katharina, I pop by every day for a little read
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  121. Thanks for the chance to win this goodies :-)

    AntwortenLöschen
  122. Great candy! Thanks for the chance to win!
    http://snysmymrik.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  123. I have you in my google reader but now I am also stalking er, following you. I love the Whiff of Joy images!

    AntwortenLöschen
  124. Great candy! I check your blog regularly, but now I'm also officially a 'follower'. Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    AntwortenLöschen
  125. Wat een leuke blog candy. Via via kwam ik op je blog en wil gelijk dit gokje wagen ;-)

    Have a great week!
    Groetjes Hélène

    AntwortenLöschen
  126. wonderful blogcandy. im already a follower and i looove your blog. thanks!

    AntwortenLöschen
  127. This is an amazing blog, full of ideas and beautiful stamps, I love reading it, thank you for the opportunity to win blog candy.

    love Amanda

    AntwortenLöschen
  128. What a lovely blog candy!! thank you so much for the chance to win!
    Im already a happy follower lol (:

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...