Montag, 28. März 2011

Introducing - the cutest Henry ever :)

digiStamps


Another fabulous new "Henry" digi stamp will be available in April. "Henry in Love". Isn't he the cutest? I created a "Thank You" card. I printed the Henry digi on my laser printer on warercolor paper again, to be able to colour it with my Twinklings. The backgrond is embossed on a white cardbase and distressed with "tattered rose" Distress ink.

Ein weiterer super süßer "Henry" Digi Stempel, der ab April erhältlich sein wird. Ist er nicht putzig? Ich habe eine Dankeskarte mit ihm gebastelt. Ausgedruckt habe ich den digi Stempel wieder mit meinem Laserdrucker auf Aquarellpapier, damit ich meine Twinklings verwenden konnte. Der Hintergrund ist embosst und mit Distress ink "tattered rose" gewischt.Henry-in-love

The sentiment is from Whiff of Joy's new German "General Sayings II" collection (also available in English).

Der Text ist von Whiff of Joy's "Allgemeine Texte II" Stempelkollektion.

Henry-in-love2 Henry-in-love1

DT

Jeanette created an AMAZING birthday banner using several of the new WoJ digi stamps. Have a look at her blog to see the whole banner.

Jeanette hat eine absolut umwerfende Geburtstagsgirlande mit vielen der neuen WoJ Digi Stempel gebastelt. Schaut mal auf ihrem Blog vorbei um die ganze Girlande zu sehen.

birthdayBannerJeanette Thanks for stopping by!
Danke fürs Vorbeischaun!

materials


Stamps: Whiff of Joy "Henry in Love" digi stamp (available on April 1st), Whiff of Joy rubber stamp sentiment collection "General Sayings II" in German), SU scalloped border stamp, Stempelglede "Friendship Rose"
bwDigi13_Henry-in-love T282_GeneralSayingsII_German

Paper:white and kraft cardstock

WoJ_sand_ButtonTwine D1309_FancyHeartsBorder

Whiff of Joy "Fancy Hearts" border die" button twine Whiff of Joy "desert sand" button Distress ink tattered rose Pink embossing powder

twinklingLogo_small

sewing machine
Digi Stamp coloured with Twinkling H2O



Kommentare:

  1. I only recently got my first Henry stamp. This new one is adorable! You made a great card with him, too.

    AntwortenLöschen
  2. oooohhhh cant wait to see what other digis are coming out
    Mina xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...