Freitag, 25. März 2011

Introducing Whiff of Joy's new Guest Designers for April and May

Thank you everybody for taking part in Whiff of Joy's Guest Designer Call.
It was a huge pleasure for me to visit all of your blogs during the
GD Call and it was once again a very hard decision to choose Whiff of Joy's next Guest Designers.

With a sad heart I am announcing that there will be a pause of the bi-monthly Whiff of Joy Guest Designer Calls. Nevertheless, you can still send me your artwork per email, if you are interested in designing for us :)

----------------------------------------------------------

Ich danke euch allen für eure Teilnahme an dem Gast Designer Call von Whiff of Joy.
Es war mir wieder eine große Freude all eure Blogs zu besuchen. Und wieder war es eine sehr schwere Entscheidung.

Diese Gast Designer Call war vorläufig der letzte auf unbestimmte Zeit. Trotzdem könnt ihr mir gerne jederzeit eine Kostprobe eurer Bastelwerke per email schicken, wenn ihr gerne für Whiff of Joy kreativ tätig sein wollt :)

Jane from Milliesmarvels

Emmy from Emmybloggen

Dunja from Cards and More

Congratulations Ladies! Please send me an email with your full name, adress, a picture of yourself and a short write up about yourself, so that everybody will get to know you better :)
Thank you!!

Herzlichen Glückwunsch! Bitte sendet mir ein Email mit eurem vollen Namen, Adresse, einem Foto von euch und einer kurzen Beschreibung.
Liebe Grüße

Kommentare:

  1. Oh wow! So excited to have been chosen! I am going to send my email now :-) Thank you!
    Jane
    x

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations to you all! looking forward to working with you! x

    AntwortenLöschen
  3. Wow - beautiful work by all 3 girls - but I just have to...
    *squeal*
    Wheee!! That's the worlds BESTEST Emmy! Great pick! :D

    AntwortenLöschen
  4. yaaaay!!! so happy and so so so surprised!!!
    Will send my email as soon as I get off work!
    *doing a happy dance*

    AntwortenLöschen
  5. Ich bin gerade sprachlos vor Glück und Freude. Ich kanns gar nicht glauben. Vielen lieben Dank Katharina.
    Meine Email kommt bald :-)

    herzliche Grüße
    Dunja

    AntwortenLöschen
  6. Excellent choices and I absolutely love Emmy's project!! Can wait to see more. ;D Congratulation Ladies. :D

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...