Mittwoch, 23. März 2011

Stamping and more video - Just for you

Every wednesday

Every wednesday I publish a video from my "Stamping and More" series showing you different crafting techniques or simply how I create my cards and papercraft projects. Today I am creating a little bagtopper for a bag filled with chocolate. The perfect little gift.

The video is up on the Whiff of Joy Tutorialblog – you can watch it HERE…

Jeden Mittwoch veröffentliche ich ein Video meiner "Stempeln und Mehr" Reihe, in dem ich euch verschiedene Basteltechniken, oder einfach nur wie ich meine Karten bastle, zeige. Heute bastle ich einen “Bagtopper” für ein kleines Geschenksäckchen gefüllt mit Schokolade. Das perfekte kleine Mitbringsel.

Das Video könnt ihr euch auf dem Whiff of Joy Tutorialblog ansehen…

bagtopper1

materials

Stamps: Whiff of Joy (Nora with raincoat), sentiment from the "Charlotte riding pidgeon collection), Stampin' Up background stamp "En Francais"

A246_Nora with raincoat A178_Charlotte auf Brieftaube_falschesCD Sackerl

Paper:300g watercolor paper (Canson), Kraft and pink cardstock (Stampin' Up)
Ink: Ranger Archival jet black, Distress ink, Stampin' Up chocolate chip

ArchivalInk_JetBlackAIP06633_big1 WoJ_sand_ButtonTwine

Stamp coloured with Twinkling H2O (get them at Whiff of Joy (http://www.whiffofjoy.com/):

twinklingLogo_small

button twine Whiff of Joy "desert sand"
corner rounder punch
buttons
dimensional adhesive, double-sided tape
Spellbinders round Nestabilities
Ranger crackle paint (white/picket fence)

1 Kommentar:

  1. *achwiesüüss* eine wunderschöne Idee, mit ganz toller Wirkung!!
    Vielen Danke dafür...
    lg Barbara

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...