Montag, 18. April 2011

A birthday card

I am still in the Netherlands, but driving home today. Enjoy my card :) Ich bin immer noch in Holland, fahre aber heute zurück. Ich hoffe meine Karte gefällt euch!


BirthdayBalloonBirthdayBalloon1BirthdayBalloon3 BirthdayBalloon2


materials


Stamps: Whiff of Joy (Henry with love balloon), General Sayings II English (also available in German A255_Henry with LoveBalloon T283_GeneralSayingsII


Paper:Kraft Cardstock (Stampin' Up), design paper (My Mind's Eye) Ink: Archival jet black and chocolate, Color Box (Dune), Distress ink


Cracked glass technique done with Ranger UTEE (Ultra thick embossing enamel)


lace, paper flower, leave punch white crackle paint (Ranger) crown charm from Melissa Frances, selfadhesive halfpearls sewing machine


stamp coloured with Twinkling H2O


blogSignature

Kommentare:

  1. Wow, Katharina, das ist eine ganz tolle Karte geworden. Wunderschön in den Farben und deine Coloration ist sehr schön. Diese Crackletechnik muss ich auch unbedingt mal ausprobieren.
    Liebe Grüsse aus der Heimat,
    Karina

    AntwortenLöschen
  2. Eine gute Heimreise !!

    Deine Karte ist klasse. Die Farben gefallen mir sehr und die vielen kleinen Details mit toller Technik

    AntwortenLöschen
  3. Hi I love your card. What a great Idea to make the label on the card like you did GREAT!! I hope you did like Holland. I always look on wednesday to your video´s they are so nice.
    Hugs Ageeth xx

    AntwortenLöschen
  4. Great card Katharina and the Event in Zeist was such a fun to visit. It was my first time there but I'll go again next year.

    xx Anita

    AntwortenLöschen
  5. It was so nice to see you! The card you made is so wunderful!

    Have a good yourney back.

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharina,

    I want to thank you again for the workshop of colouring at the Art Specially event.

    greetings, Durvina

    AntwortenLöschen
  7. Die ist ja ganz toll geworden , gefällt mir supergut .

    Alles liebe und schön aufpassen ebim heimfahren !

    Liebe grüße , Bernd

    AntwortenLöschen
  8. Simply STUNNING! Hope you had a good trip back!

    AntwortenLöschen
  9. So cute I love the look on this little fellas face
    great card Hugs Susie xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...