Freitag, 29. April 2011

Introducing "Forever in Love" and Caribbean Flair halfpearl collection

LoveSwans

A279_LoveSwansWedding month may is right around the corner and I am able to share another romantic new stamp from Whiff of Joy, prefect for this occassion.
I used a lot of flowers and other embellishments on this wedding / anniversary card, to make it very special.

Der Hochzeitsmonat Mai steht vor der Tür. Passend zu diesem Thema kann ich euch heute einen weiteren romantischen, neuen Stempel von Whiff of Joy zeigen.
Auf meiner Hochzeitskarte habe ich sehr viele Blumen und andere Verzierungen verwendet, um sie extra-speziell zu machen :)

LoveSwans3 Talking of embellishments: I am very excited to share Whiff of Joy's newest product line with you - Self-adhesive halfpearls in 6 lustrous new colours and 5 different sizes.
I am using halfpearls on my projects all the time, they are perfect to accentuate your cards and craft projects.

WoJ_halfpearls Wenn wir von Verzierungen reden, möchte ich euch gerne Whiff of Joy's neuste Produktlinie vorstellen. Selbstklebende Halbperlen in 6 aufregenden Farben und 5 verschiedenen Größen.
Ich selbst verwende auf meinen Karten andauernd Halbperlen, mit ihnen kann man jede Karte und jedes Bastelprojekt verschönern und ihnen eine elegante Note verleihen.

LoveSwans1 LoveSwans2

Thanks for your visit!
Danke für euren Besuch!

materials

Stamps: Forever in Love (Whiff of Joy), Whiff of Joy (Wedding sentiments German)

A279_LoveSwans WeddingGerman

Paper:kraft cardstock, dp Tilda design

Ink: Archival jet black, Distress ink walnut stain

Accessories: lace, paperflowers, Whiff of Joy button twine "vintage linen" , Whiff of Joy halfpearls "snowwhite", Glossy Accents, corner punch "flower petals"

FlowerPetal WoJ_vintageLinen_ButtonTwine


twinklingLogo_smalltools: Spellbinders beaded ovals Nestabilities, sewing machine

coloured with Twinklings H2O


blogSignature

Kommentare:

  1. Hallo Katharina,

    Deine Karte ist traumhaft schön. Das Motiv gefällt mir sehr und Du hast es toll coloriert, die zarten Farben, das schaut klasse aus. Die liebevollen Details sind großartig.


    vlg und ein schönes Wochenende
    Dunja

    AntwortenLöschen
  2. Eine traumhafte Karte, das Motiv ist genial in Szene gesetzt und die Halbperlen geben ihr den letzten Schliff

    LG Sonja xx

    AntwortenLöschen
  3. Katharina I LOVE all your new cards using the cute new stamps!!! You do the vintagey shabby look so beautifully!! Your details are fabulous and how adorable are these new images? Love the half pearls too!
    Hope you have a fabulous week-end!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous card Katherina love the colouring and beautiful image.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...