Freitag, 22. April 2011

Just ducky - Meet Lori Pachkowsky

LoriThe wonderful Lori from Canada accepted my invitation to join the Whiff of Joy design team. I am a huge fan of her work and her blog (Just ducky). Her soft, beautiful and romantic crafting style is a perfect addition to our team. Welcome Lori!

Die talentierte Lori aus Kanada ist neues Mitglied des Whiff of Joy Design Teams. Ich bin ein großer Fan ihrer kreativen Arbeit und ihres Blogs (Just ducky). Ihr zarter, wunderschöner und romantischer Bastelstil paßt perfekt in unser Team. Willkommen Lori!


"I live in a small town in Manitoba Canada. I have been married for 12 years and have 3 beautiful children who this year are all in school, which frees up time for me to create.

I love to spend every moment creating. Either through sewing, scrapbooking, taking photos or card making, I find it very important to keep creative! I love to try all different styles of colouring from Copics, to prismacolour pencils, and now distress inks. I also love to work with different papers, flowers and textures. I have to admit though I am a bit of a hoarder and hate to toss anything away, just in case it may be useful on a card...lol.

I have been a long time admirer of the Whiff of Joy stamps and their amazing designers. I am truly honoured to be joining the team. "


"Ich lebe in einer kleinen Stadt in Manitoba, Kanada. Ich bin seit 12 Jahren verheiratet und habe 3 wundervolle Kinder, die ab diesem Jahr alle in die Schule gehen, was mir mehr Zeit zum Basteln bringt :)

Ich liebe es jede freie Minute kreativ zu sein. Entweder nähe ich, scrappe, fotografiere, oder bastle Karten. Es ist für mich sehr wichtig kreativ zu sein. Besonders haben es mir verschiedene Colorationstechniken angetan. Copics, Prismacolor Stifte und Distress Ink. Ich liebe es auch mit verschiedenen Papieren, Blumen und Oberflächen zu arbeiten.

Ich muss zugeben, dass ich eine Sammelleidenschaft habe und es hasse irgendetwas weg zu schmeisse (es könnte ja auf einer Karte brauchbar sein).

Seit Langem schon bewundere ich sie Stempel von Whiff of Joy und deren einzigartigen Designer. Ich bin sehr glücklich ein Teil des Teams sein zu können."


blogSignature

Kommentare:

  1. Lori, congrats with this great DT spot....good luck!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  2. Congrats Lori I'm sure the team love working with you (I do)
    I wish you good luck darling
    Hugs Susie Sugar xx

    AntwortenLöschen
  3. so well deserved lori love your work congrats and have fun look forward to seeing what you do
    hugs sara x x x

    AntwortenLöschen
  4. coucou, félicitations, les cartes sont splendides, bise

    AntwortenLöschen
  5. Woot WOOT Lori! YOu are luck to have this very talented girl on your team Katharina! Awesome job girl!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...