Montag, 25. April 2011

Sending you a smile

During the workshops I gave at the ArtSpecially show in the Netherlands, I was able to colour a lot of stamps with Twinkling H2Os. I love it to have a lot of images already coloured in. This way I have plenty of time to create the layout of my cards.

Während den Workshops, die ich auf der ArtSpecially in den Niederlanden gegeben habe, konnte ich einige Motive mit Twinkling H2Os fertig colorieren. Ich liebe es einige fertig colorierte Motive zur Hand zu haben. So kann ich mich ganz auf das Layout meiner Karten konzentrieren :)Laecheln After colouring sweet Nora with Twinkling H2O, I used the cracked glass technique to give her a vintage look.
Nachdem ich die süße Nora mit Twinkling H2O coloriert hatte, habe ich die "cracked" Glas Technik angewendet, damit ich einen Vintage Look erziele.


Laecheln1 Laecheln2 The sentiment is from a NEW German sentiment collection, which will be available in May. It is already my favourite one :)

Der Text ist von einer brandNEUEN Textkollektion, die ab Mai erhältlich sein wird. Die Textideen stammen von der lieben Sonja, die Umsetzung erfolgte von Ann Vento. Die Kollektion ist schon zu meinem neuen Liebling aufgestiegen :)


T280_Ein-kleinerGruss

Laecheln3


materials


Stamps: Nora blowing kisses (Whiff of Joy), Whiff of Joy (Ein kleiner Gruss), Whiff of Joy "Magical Wishes" text collection

A259_NoraBlowingKisses T280_Ein-kleinerGruss T211_MagicalWishes

Paper:kraft cardstock, dp Maja Design

Ink: Archival jet black and chocolate, Distress ink vintage photo and walnut stain

Accessories: ribbon, paperflowers, metal frame and brads from SU, key charm from Melissa Frances, halfpearls

D1309_FancyHeartsBorder


twinklingLogo_smalltools: Whiff of Joy border die "Fancy Hearts", sewing machine


coloured with Twinklings H2O

blogSignature

Kommentare:

  1. GORJUSS! Perfect coloring. I am gonna have to look into this twinkling H2O stuffs! Great cracked glass technique. One of my faves, that I don't do as much as I should. TFS!

    AntwortenLöschen
  2. Oh wow, die Karte ist wunderschön geworden und die neuen deutschen Texte sind einfach genial, ich liebe sie...

    Hast du meine Mail bekommen? *nerv*
    *räusper*

    ich wünsche euch einen schönen Ostermontag
    XOXO Sonja

    AntwortenLöschen
  3. WOW! your card is stunning Katharina!! love the gorgeous vintage colours and details - your flower spray is so beautiful! hugs, Jane x

    AntwortenLöschen
  4. Ooooh this is so gorgeous! I love the details on your card.
    Greetz
    ** Evi **

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card and I love the soft effect with the twinkling h2o's, really beautiful!!!!

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful card Katharina, love the cracked glass effect!

    AntwortenLöschen
  7. Oh wonderful card, what an adorable image and beautiful details.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  8. coucou, cette carte est magnifique, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...