Mittwoch, 13. April 2011

Stamping & More video #11 – gift idea “bottletag”

Every wednesday

Welcome to a new Stamping & More video. Today I am showing you how I created the below “bottle tag” Another great little gift idea. To watch the video head over to the Whiff of Joy Tutorial blog. Enjoy!

Willkommen zu einem neuen “Stamping & More” Video. Heute zeige ich euch wie ich den folgenden Flaschenhänger gestaltet habe. Dies ist eine weitere schnelle, kleine Geschenkidee. Um euch das Video anzusehen, besucht den Whiff of Joy Anleitungsblog. Viel Spaß!

card5card1  card2card3 card4 

materials

Stamps: Whiff of Joy (Henry mouse hugging heart), German sentiment (Ich
trink auf dich
(also available in English), SU "en fraincais" background stamp A143_Henry Mouse hugging heart Ich-trink-auf-dich

Paper:Kraft Cardstock (Stampin' Up), design paper (My Mind's Eye)
Ink: Archival jet black, Color Box (Dune), Distress ink

Cracked glass technique done with Ranger UTEE (Ultra thick embossing enamel)

button twine Whiff of Joy "vintage linen"
ribbon, corner rounder punch, eyelet (SU), Crop a dile Stampin' Up
lace, paper flowers, tiny coins, clock charm
Spellbinders label die
dimensional adhesive, double-sided tape
white crackle paint (Ranger)
Scor Pal

Stamp coloured with Twinkling H2O

blogSignature

Kommentare:

  1. hiya sweetie
    this is so pretty
    i just love it
    have a great day hunni
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  2. Katharina, der Anhänger gefällt mir total. Hat so ein wenig Vintage Look- sieht super aus. Und die vielen kleinen details. Toll !!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...