Montag, 4. April 2011

Thinking of you

We have brilliant weather over here Switzerland and I am spending lots of time in the garden trying to remove the damage our renovation has caused :)


Wir haben ein traumhaftes Wetter hier in der Schweiz und ich verbringe viel Zeit im Garten. Unser Zubau hat dort einen großen Schaden angerichtet, den ich nun beheben muss :)


Ich-denk-an-dich


I love this cute gnome stamp from Norma Fickel. You have so much room to experiment with colouration. I used my favourites (Twinkling H2Os) and did a lot of shading with lots of different colours. I then cut the image out and put light green flower soft on the grass.


Ich liebe diesen Stempel von Norma Fickel. Da hat man so viel Freiraum und Platz um mit der Coloration zu experimentieren. Ich habe meine geliebten Twinkling H2O verwendet in vielen verschiedenen Farben und mit der Schattierung herumprobiert. Danach habe ich das Motiv ausgeschnitten und grünes Flower Soft auf das Gras aufgeklebt.


Ich-denk-an-dich3


I used Whiff of Joy's new "Umbrella border die" on kraft cardstock and put some "vintage photo" crackle paint on.


Ich habe Whiff of Joy's neues "Schirm" Randstanzteil verwendet und Kracklierfarbe "vintage Photo" aufgetragen.


UmbrellaBorder


Ich-denk-an-dich2


The sentiment is from the new "General Sayings II" text collection (also available in English). Very versatile! Der Text ist von der neuen "Gebräuchliche Texte II" Kollektion. Sehr vielseitig!


Ich-denk-an-dich1 Thanks for stopping by and enjoy the new week! Danke fürs Vorbeischaun, ich wünsche euch eine sehr schöne Woche!


materials


Stamps: Whiff of Joy "Thinking of you", General Sayings II German (also available in English) N265_I miss you Gnome T282_GeneralSayingsII_German


Paper:white and kraft cardstock, page of an old dictionary, Whiff of Joy's "Frühlingserwachen" paperpad


FruehlingsErwachen_WoJSpring2011Paperpad WoJ_sand_ButtonTwine


button twine Whiff of Joy "desert sand", button, green flower soft, vintage photo crackle paint from Ranger, twinklingLogo_smallsewing machine


Stamp coloured with Twinkling H2O



Kommentare:

  1. Gorgeous card Katharina!! Wish I could colour as well as you do with my twinkling H20's!!!

    AntwortenLöschen
  2. coucou, elle est super cette carte, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...