Samstag, 9. April 2011

Unique - altered mirror

Today I have a special project to show you. The beautiful spring weather gave me a lot of inspiration and made my craft mojo flow :) I wanted to do something else than a card for a change and found a simple wooden mirror from Ikea (you can get it for 1.99 Euros). I bought it ages ago, because I wanted to alter it, but never came around doing so...

Heute habe ich ein sepzielles Projekt für euch. Das wundervolle Frühlingswetter hat mich inspiriert und zum Basteln animiert :) Ich wollte estwas anderes als eine Karte machen, da kam mir dieser einfache Holzspiegel von Ikea (gibt es um nur 1.99 Euro) gerade recht. Ich hatte ihn schon vor einer Ewigkeit gekauft, nur nie die Zeit gefunden ihn aufzupeppen :)

RomanticMirror96

Want to see how I created this lovely mirror. There are a lot of step by step pictures up on the Whiff of Joy Tutorialblog. Thanks for looking!

Wollt ihr wissen wie ich diesen romantischen Spiegel gestaltet habe? Auf dem Whiff of Joy Anleitungsblog findet ihr eine Reihe von Photos und Erklärungen. Danke fürs Vorbei-Schaun!materials

Stamps: Whiff of Joy "Hello Ladybug", General Sayings II English (also available in German), Stempelglede, Stampin' Up "Define your life"

T283_GeneralSayingsII E271_HelloLadybug

Paper: Whiff of Joy "Frühlingserwachen" paperpad, pages of an old dictionary, WoJ_Fruehlingserwachen_paperpad_6x6

Accessories: wooden mirror (Ikea), Whiff of Joy metal dies Sweet tags, leaves, romantic swirls, romantic swirls 2, heart banner, button twine Whiff of Joy "desert sand", buttons, white crackle paint from Ranger, UTEE, heat gun, ribbon, pearls, flowers, Woodware flower punches, lace, metal flowers from SU, keyhole from Melissa Frances

D1322_SweetTags_mitHerzen D1302_Leaves D1304_RomanticSwirls D1305_RomanticSwirls2 D1315_HeartBanner WoJ_sand_ButtonTwine C35_LargeFlowerCentral

Stamp coloured with Twinkling H2O

blogSignature

Kommentare:

  1. I love it! Very good idea!
    Lovely flowers.

    Greetings from the Netherlands!
    Judith

    AntwortenLöschen
  2. Oh my this is absolutely gorgeous. It's a mirror to die for. I would be afraid to use it because I don't want it to break :)
    Greetz
    ** Evi **

    AntwortenLöschen
  3. Wow katharina, der Spiegel ist wunderschön geworden. Ich habe glaube auch noch einen hier herum liegen....
    Lieben Gruß und ein schönes Wochenende Sonja xx

    AntwortenLöschen
  4. hiya sweetie
    this is so gorgeous
    you've out done yourself hunni
    huva a great weekend
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  5. Ein wunderschöner Spiegel.Die vielen kleinen Details-einfach hübsch !!

    AntwortenLöschen
  6. Wow, this is abesolutely gorgeous!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  7. Der Spiegel ist ganz toll geworden, Katharina. Wow, vielen Dank für die Inspiration, denn solche Spiegel habe ich auch noch irgendwo liegen.
    Liebe Grüsse, Karina

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...