Sonntag, 8. Mai 2011

Happy Mothersday

Muttertag3 Happy mothersday to all mothers out there. What a special day. I received the most gorgeous selfmade gifts from my little boys. I am away on a stamp show right now, but we already celebrated in advance :)

Muttertag1 Ich wünsche allen Müttern einen wunderschönen Muttertag! Was für ein spezieller Anlass :) Ich habe die wunderschönsten selbstgemachten Geschenke von meinen 2 Buben bekommen. Ich bin zwar immer noch auf der Stempelmesse Süd, aber wir haben schon im Vorhinein gefeiert :)

Muttertag2


materials

Stamps: Whiff of Joy (Mother and child), "Ein kleiner Gruss" (Whiff of Joy German sentiments), Stempelglede
N191_Mother & Child T280_Ein-kleinerGruss

Paper: kraft cardstock, Maja design, page of an old dictionary, paper doily

Ink: Archival jet black, Distress ink walnut stain

Accessories: lace, , ribbon, key charm, paperflowers, Whiff of Joy button twine "vintage linen" , Whiff of Joy halfpearls "snowwhite"

WoJ_vintageLinen_ButtonTwine Snowwhite

twinklingLogo_smalltools: sewing machine
coloured with Twinklings H2O



blogSignature

Kommentare:

  1. this is one pretty, lovely card
    enjoy sunday,
    greetings,martina
    x

    AntwortenLöschen
  2. what a lovely mother's day card....great coloruing and nice details!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  3. Eine wunderschöne Karte zum Muttertag - der Stempel ist entzückend, natürlich auch die Verzierung ! Danke für die Anregung! Renate

    AntwortenLöschen
  4. THis card is absolutely gorgeous Katharina!! I love the white background and how you tied the colors in with your flowers!! And the flowers are gorgeous!! I still adore this image so much!!
    Glad you had a fabulous Mother's Day!
    :)kathy

    AntwortenLöschen
  5. Wow, Katharina, deine Karte ist wunderschön geworden. Ganz toll gemacht. Es hat mich gefreut dich an der Stempelmesse zu sehen und dir bei deinem Schaffen über die Schultern zu sehen.
    Ganz liebe Grüsse,
    Karina

    AntwortenLöschen
  6. Oh this is fab, coloured to perfection as always. I love my H2Os they blend fabby with other mediums too. do you never use your Caran D'Ache Supra Color pencils anymore?

    Ali x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...