Sonntag, 22. Mai 2011

May your wishes come true - Henry the cupcake mouse

I have been spending hours in the garden yesterday, getting rid of those nasty weeds :)
But it seems that such activities help me to also get rid of my headaches (Thank goodness!). Thank you everybody for your lovely well-wishes. I am sure they also helped!!


Gestern habe ich Stunden im Garten verbracht um all das Unkraut los zu werden :) Es scheint aber auch, als würden mir solche Aktivitäten helfen meine lästigen Kopfschmerzen los zu werden :) Danke für all eure guten Besserungswünsche, ich bin mir sicher, dass diese auch geholfen haben!!

WhiffofJoy_HenryMouse_birthdaycard

I stamped the sentiments from Whiff of Joy's new German sentiment collection with brwon distress ink (walnut stain) on the plain linen banners. Don't they look lovely? I found them on the last show I attend in the Netherlands. They are from Maya Road.

Ich habe den Text aus Whiff of Joy's neuer deutscher Textkollektion mit brauner Distress ink (walnut stain) auf die Leinen Wimpel gestempelt. Schaut das nicht toll aus? Gefunden habe ich diese süßen Wimpel auf der Stempelmesse in den Niederlanden, an der wir vor ein paar Wochen teilgenommen haben. Sie sind von Maya Road.

WhiffofJoy_HenryMouse_birthdaycard2

Cute Henry Mouse is colored with Twinkling H2Os. I added glossy accents on the cupcake to give it a yummy glow ;)

Der süße Henry Maus ist mit Twinkling H2O coloriert. Auf den Muffin habe ich Glossy Accents aufgetragen, um ihm einen leckeren Glanz zu verleihen :)

WhiffofJoy_HenryMouse_birthdaycard3The huge and small flowers are from Prima, I added stickles for an additional sparkle.

Die Blumen sind von Prima. Ich habe noch etwas Glitzerkleber drauf verteilt für den zusätzlichen Schimmer :)

WhiffofJoy_HenryMouse_birthdaycard1Please take our banner for your blog

I am entering my card to the following challenges:

Whiff of Joy ( aqua, pink, cream)
A Spoon Full of Sugar - Anything Goes
Simon Says Stamp - Sparkle and shine
Creative Card Crew - Cute and Girly
Creative Craft Challenges - Distressed/Vintage
Stamp Something - Beachy Colors

Enjoy the rest of the weekend and have a great start of the new week!
Genießt den Rest des Wochenendes und habt einen guten Start in die neue Woche!

materials

Stamps: Whiff of Joy (Henry the cupcake Mouse), "Ein kleiner Gruss" sentiment collection German (Whiff of Joy)
A049_Henry Celebrating Mouse T280_Ein-kleinerGruss

Paper: light beige cardstock, dp My Mind's Eye , page from an old dictionary
Ink: Archival jet black, Distress ink walnut stain

Accessories: paperflowers, Whiff of Joy button twine "vintage linen", Whiff of Joy halfpearls (coconut brown), stickles, Glossy Accents, linen banner from May Road, memory pin from Ranger,

WoJ_vintageLinen_ButtonTwine CoconutBrwon tn_Weathered-Wood lgpics_glossyaccents

twinklingLogo_smallcoloured with Twinklings H2O





blogSignature

Kommentare:

  1. Such a cute card! love the colours and the little flags :)

    AntwortenLöschen
  2. Wonderful card! I love the banner! Such a cute little image that you colored so beautifully! Thank you very much!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. hiya sweetie
    this is such a lovely card
    the flags are to cute
    the image is adorable
    have a great sunday sweetie
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  4. absolutely gorgeous, love every detail x

    AntwortenLöschen
  5. WOW - your card is gorgeous, Katharina!
    Beautiful colors and I love your details. Henry is lovely - as always.
    Thanks for joining us at WOJ-Challenges.
    Anne

    AntwortenLöschen
  6. How darn cute and beautiful at the same time!!

    AntwortenLöschen
  7. Great banner, and gorgeous colouring. Love this wee mouse 'Henry'...suits his name.
    Luc CHRIKSSYxx

    AntwortenLöschen
  8. Eine tolle Karte ist das geworden und die Wimpel sehen auch total klasse aus. Schön zu lesen dass deine Kopfschmerzen besser sind. Ich kenne sowas auch, weiss also sehr gut wovon du schreibst.
    Liebi Grüessli,
    Karina

    AntwortenLöschen
  9. this is stunning Katharina

    Ali x

    AntwortenLöschen
  10. Die Karte ist wie immer ein Traum Katharina! Die Leinen-Banner sind wirklich toll und zusammen mit all den anderen Elementen auf Deiner Karte ergibt sich ein kleines Kunstwerk. Gefällt mir sehr!

    Danke fürs Mitmachen bei unserer Farbchallenge auf WoJ Challenges!

    Hugs,
    Kathrin aka Kruemel

    AntwortenLöschen
  11. Die Karte ist großartig Katharina. Man weiß ja gar nicht wo man zu erst schauen soll :) die Leinen-Wimpel finde ich besonders klasse und das aufgefädelte, das sieht so toll aus. Rundum eine bezaubernde Karte!

    ich wünsche Dir weiterhin gute Besserung für Deine bl... Kopfschmerzen.

    glg Dunja

    AntwortenLöschen
  12. Hi sweetie, this is stunning, i especially love how you have done Henry a darker colour he looks adorable, gorgeous work, big hugs love Pops x x x

    AntwortenLöschen
  13. Hallo! Über den Whiff of Joy Shop bin ich auf deine Seite gestossen. Und bin total begeistert. Lauter tolle Werke, Ideen und Tutorials. Werde in Zukunft bestimmt regelmässig vorbeischauen.
    Aber nun zu dieser Karte ... die is total schön! Gefällt mir sehr gut...
    GLG Andrea

    AntwortenLöschen
  14. Oh this is fabulous and so cute, love Henry mouse.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...