Mittwoch, 11. Mai 2011

Stamping & More #15 – Large decorated gift-tag

Every wednesday
While I was on the stamp show in Stuttgart last weekend, I offered a fun workshop. We created the below tag, including colouration of a Whiff of Joy stamped image. I didn’t have enough room for all people who were interested to participate, so they asked me if I would do a video about the workshop. And here it is :)

Bei dem Workshop an der Stempelmesse Süd in Stuttgart, den ich geleitet habe, haben wir den folgenden Anhänger, inklusive Coloration des Whiff of Joy Motivs, gebastelt. Ich hatte nicht genug Plätze für alle Interessierten, und wurde gefragt ob ich nicht ein Video darüber machen könnte… und hier ist es nun :)LargeTag_Henry
Have fun watching!
 
Viel Spaß beim Ansehen!

LargeTag_Henr1y

LargeTag_Henry2

materials
Stamps: Whiff of Joy (Henry mouse with cocktail, round English sentiments
"Cheers to you
", German sentiments "Ein kleiner Gruss")
Paper:300g watercolor paper (Canson), design paper Whiff of Joy "Frühlingserwachen Ink: Archival jet black, Archival coffee, Distress walnut stain
Coloured with Twinkling H2O - Pink Cloud, Almond Beige,
- Rich Cocoa, Chestnut Brown, Cedar Wood
- Playful Peony,
- Ice Blue, Northern Lights, Lemondrop, Garnet
button twine Whiff of Joy "vintage linen" ribbon, Crop a dile Stampin' Up
corner punch from Kuretake shape punch Stampin' Up
filmstrip ribbon from Ranger pearl brad Whiff of Joy
blogSignature

Kommentare:

  1. Tutorial ist laee , nur wo finde ich das Template ?

    Liebe Grüße. Bernd

    AntwortenLöschen
  2. sorry ich meinte das Tutorial ist KLASSE !!! meine tasten spinnen *gg*

    AntwortenLöschen
  3. hiya sweetie
    amazing tutorial hunni
    i just love them all
    where did you put the template? sweetie, i would love to make some
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Bernd,
    Das Template ist von unserem "Herzchenanhänger" Stanzteil. Habe ich einfach vergrößert :)
    lg

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...