Mittwoch, 18. Mai 2011

Stamping & more #16 a bookmark for dad

Every wednesdayA quick and easy way to show someone your appreciation. I created this bookmark for my dad, who loves to read.


To watch the video head over to the Whiff of Joy Tutorial blog.
Have fun watching!

---------------------------------------------

Eine schnelle und einfache Geschenkidee. Dieses Lesezeichen habe ich für meinen Vater entworfen, der viel und gerne liest.
Um euch das Video anzusehen, besucht den Whiff of Joy Anleitungsblog.
Viel Spaß beim Ansehen!

bookmarkForDad

materials

Stamps: Whiff of Joy (Cool Oakley, German sentiments "Ein kleiner Gruss")

Paper:300g watercolor paper (Canson), Kraft Cardstock (Stampin' Up), design paper (My Mind's Eye)
Ink: Archival jet black, Distress frayed burlap

Coloured with Twinkling H2O (get them at Whiff of Joy (http://www.whiffofjoy.com/)

button twine Whiff of Joy "vintage linen"
ribbon, Martha Steward star punch, eyelet from Stampin' Up, Crop a dile Stampin' Up
white crackle paint from Ranger
dimensional adhesive, double-sided tape
button, hardware Stampin' Up, self-adhesive rhinestones
alphabet punch from Hayda

blogSignature

1 Kommentar:

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...