Mittwoch, 25. Mai 2011

Stamping & more video #17 – Small gift for a favourite teacher

Every wednesday

Welcome to my wednesday video. Sorry for the late post, it's been a busy day :)
Today I am showing you how to create a lovely, small gift for a teacher. I am using stamps of Whiff of Joy's brand new summer stamp kit. Have you seen the fabulous creations of the Whiff of Joy Design Team in the last few days? All the new stamps will be available as single stamps on June 1st.

Back2School_WhiffofJoy

Bitte entschuldigt meinen verspäteten Beitrag mit meinem Mittwochs-Video. Es war ein geschäftiger Tag :)
Heute zeige ich euch, wie ich ein schnelles, kleines Geschenk für einen Lehrer bastle. Ich verwende Stempel des neuen Sommer Stempelkits von Whiff of Joy mit dem grandiosen Thema "Zurück zur Schule". Habt ihr in den letzten Tagen die Basteleien des Whiff of Joy Design Teams zu dem Thema bemerkt? All die neuen Stempel wird es ab 1. Juni als Einzelstempel zu kaufen geben.WoJ_teacherGift Enjoy the video!
Viel Spaß beim Zusehen!

materials

Stamps: Whiff of Joy (Back 2 School collection by Elisabeth Bell)
E294_School-Accessories_col
E288_No1Teacher_col E290_AnAppleForYou_col E293_OnTimeforclass_col

Ink: Memento jet black, Distress (frayed burlap)

Coloured with Copic Markers
- R83, R85, R89
- G99
- E41, E43, E47

Whiff of Joy button twine "vintage linen",
Whiff of Joy halfpearls (coconut brown),
Whiff of Joy "Sweet tags" die

WoJ_vintageLinen_ButtonTwine CoconutBrwon D1322_SweetTags_mitHerzen

ribbon, Spellbinders Nestabilities
eyelet, Crop a dile Stampin' Up
dimensional adhesive

blogSignature

Kommentare:

  1. Das ist ja genial... wow
    Das muss ich unbedingt mal nachmachen. Superklasse.
    Danke für diese tolle Idee
    Ganz lieben Gruß Sonja xx

    AntwortenLöschen
  2. Very nice! It's a wonderful gift! Thank you!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. coucou, ils sont super ces nouveaux tampons, bises

    AntwortenLöschen
  4. Wow this is soooo cool!
    Thanks for the inspiration!!!
    Hugs, Marit.

    AntwortenLöschen
  5. Genial!! Eine tolle Idee, um eine Kleinigkeit hübsch verpackt zu verschenken. Die Idee, die Stifte zu embossen finde ich irre. Vielen Dank fürs Zeigen, Katharina.

    ganz lieben Gruß
    Dunja

    AntwortenLöschen
  6. I had no idea that you could emboss on a pencil!! That idea is just brilliant for a teacher gift!!! I have to do that!!
    I love this and will definitely try it out! Thanks so much for the idea!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...