Dienstag, 31. Mai 2011

To touch lives forever – new at Whiff of Joy

This littel girl is one of the most charming new stamps, which will be released at Whiff of Joy tomorrow. Don’t you just love how shy she offers the apple to her favourite teacher? :)

Dieses süße Mädchen ist einer der reizendsten neuen Stempel, die morgen von Whiff of Joy neu herausgebracht werden. Ist es nicht zum Verlieben wie schüchtern sie ihrem Lieblingslehrer den Apfel anbietet? :)ToTeach6ToTeach5 ToTeach4 ToTeach3 Tomorrow I will show you a product review in my weekly video, introducing a fabulous new range of glitter pens, which I was able to acquire for the Whiff of Joy store. You know how much I love to colour all the little details on our stamps with glitter pens and I found the perfect product, which met all my high requirements :) But more of it tomorrow!! 

Morgen habe ich eine Produktvorstellung für euch in meinem wöchentlichen Video. Ich werde euch eine neue Kollektion von aussergewöhnlichen Glitzerstiften vorstellen, die ich für den Whiff of Joy Shop bekommen konnte. Ihr wisst wie gerne ich all die kleinen Details unserer Stempel mit Glitzerstiften coloriere und nun habe ich das perfekte Produkt gefunden, dass meinen hohen Anforderungen gerecht wird. :) Aber mehr davon morgen!!

ToTeach

set of 12_1

NEW! Wink of Stella Glitter pens

ToTeach1  ToTeach2

DT

AppleForYouAliceAppleForYouJane_KarteAppleForYouTanja AppleForYouSonja AppleForYouSandy_Karte  AppleForYouGio AppleForYou_Michele

Thanks for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!

materials

Stamps: Whiff of Joy (Back 2 School collection by Elisabeth Bell) available on June 1st, Stempelglede “Vintage Garden”
E290_AnAppleForYou E292_HittingTheBooks 

Ink: Archival jet black, Distress inks to colour the stamped image 
paper: Maya Design, light blue cardstock, kraft cardstock

Whiff of Joy halfpearls (white),
Whiff of Joy brads pink and yellow basics
Whiff of Joy ”heart lace” border die
Whiff of Joy “french lilies” border die
apple charm and silver head pin (Whiff of Joy)

b9104_pinkBrads b9105_yellowBrads Snowwhite1 D1310_HeartLaceBorder D1306_FrenchLiliesBorderDieC33Apple headPinsC19

paper flowers, sewing machine, paper doily, Gauze swab

blogSignature

Kommentare:

  1. Det øjeblik, skal være noget tiltrækker nogle store øjeblikke,

    AntwortenLöschen
  2. Your card is so GORGEOUS Katharina! I really love it!
    Everyone else did such a wonderful job with this adorable image as well! Thank you so much!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  3. Das Motiv is süß! Und deine Karte ... ganz toll!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  4. WOW, WOW, WOW Katharina!!!! I love everything about this gorgeous card!!! That image is so sweet and all your details and soft colors are stunning!!! What a lucky teacher!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  5. coucou, toutes ces cartes sont magnifiques et les nouveaux tampons sont craquants, bises

    AntwortenLöschen
  6. Wow wow wow loving these creations from the team and yourself Katharina. Looking forward to seeing the review tomorrow on these pens. Me thinks some spending in the WOJ shop may be needed lol.

    Hope you are well

    Ali x

    AntwortenLöschen
  7. Your card is BEAUTIFUL Katharina!
    Leann x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...