Sonntag, 5. Juni 2011

Be the hero in your own life story

I combined Whiff of Joy’s Back2School boy stamp with the “You are my hero” text collection. They match perfectly. My 5 year old son Niklas liked this card so much that he wanted to create exactly the same card himself. You can see his effort below ( I am so proud :)

Bei meiner Karte von heute habe ich Whiff of Joy’s Back2School Jungen Stempel mit einem Text von der You are my hero” Text Kollektion kombiniert. Die passen wirklich toll zusammen. Meinem 5-jährigen Sohn Niklas hat die Karte so gut gefallen, dass er sie nachbasteln wollte. Seine Bemühungen könnt ihr weiter unten begutachten (Ich bin ja so stolz :)

Hero Hero4 I stamped the background with a scalloped border stamp from Stampin’ Up in exactly the same colours I coloured the stamp.

Den Hintergrund habe ich mit einem Randstempel von Stampin’ Up gestempelt, in den selben Farben in denen ich den Stempel coloriert habe.

Hero3 Love how the crackle paint looks on the punched stars.
Ich liebe wie die crackle paint (Krakelierfarbe von Ranger) auf den ausgestanzten Sternen aussieht.

Hero2 Hero1  

DT

Yes, my son is only 5 years old!!! A cardmaking star is born ;)
Wirklich, mein Sohn ist erst 5 Jahre alt. Ein neuer Kartenbastel-Star auf dem Vormarsch ;)

Back2schoolNiklas

 Lori created a fresh, colourful card. Look at all the great details.
Lori hat die folgende frische, farbenfrohe Jungskarte gebastelt. Seht euch nur all die tollen Details an.Lori_Back2School

Thanks for stopping by!
Danke fürs Reinschaun!

materials

Stamps: Whiff of Joy (Back 2 School collection by Elisabeth Bell), Whiff of Joy “You are my hero text collection ,Stempelglede “Vintage Garden”
E293_OnTimeforclass_col  T281_You-are-my-hero

Ink: Archival jet black, Distress inks to colour the stamped image
paper: Cosmo Cricket,Maya Design

Whiff of Joy halfpearls (coconut brown), 
Whiff of Joy die “versatile shape”

Ranger filmstrip ribbon, Distress crackle paint “walnut stain + old paper

D1321_VersatileShape1  CoconutBrown1

tn_Old-Paper tn_Walnut-Stain tim-holtz-idea-ology-filmstrip-ribbon-2998-p

sewing machine, button, Star and scalloped border punch from Stampin’ Up, eyelet SU,

blogSignature

Kommentare:

  1. Oh my Niklas is soooooo talented!!! Gorgeous work!!! Thanks for the inspiration!
    Hugs, Marit.
    ..:: xXx ::..

    AntwortenLöschen
  2. Hallo!
    Die Karte ist einfach klasse!
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. beautiful cards all around!!
    your son is super-talented!! his card is fabulous!!! =)
    hugs, SannaS

    AntwortenLöschen
  4. coucou, waouh elle est magnifique, j'adore, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...