Sonntag, 19. Juni 2011

Blog Candy Winner

110611_candy

I had my son Niklas to help drawing the winner of my Whiff of Joy “Wedding candy” from last week. He doesn’t look too happy on the picture, because he wanted to watch TV (Pippi Langstrumpf) and I hindered him to do so…haha

---------------------------------------

Mein Sohn Niklas half mir den Gewinner meines Whiff of Joy “Hochzeits- Blog Zuckerls” zu ermitteln. Er schaut auf dem Foto nicht allzu glücklich aus, da er eigentlich Fernsehen wollte (Pippi Langstrumpf), und ich ihn davon abhielt…haha

CandyGewinn0611 Candy1Gewinn0611

I told him that he needed to smile a bit, but as you can see below, it didn’t work out…LOL
”Jetzt lach doch ein bisserl”, das Resultat schaut recht erzwunden aus….LOL

Candy2Gewinn0611  Congratulations KateT!! Your Whiff of Joy wedding card is wonderful. Please mail me your adress and full name to claim your price.
Thank you everybody for your lovely entries. It was a joy to visit your blogs.

I am close to 1500 blog followers *wohooo*, thus my next blog candy is not far away :)

CandyGewinn0611_KateT

Herzlichen Glückwunsch KateT!! Deine Whiff of Joy Hochzeitskarte ist traumhaft. Bitte schicke mir deine Adresse per email, damit sich dein Preis auf den Weg machen kann.
Danke für all eure wunderschönen Einsendungen, es war sehr schön eure Blogs zu besuchen und mich durch eure Whiff of Joy Basteleinen inspirieren zu lassen!

Ich nähere mich 1500 Blog-Verfolgern *wow*, also ist mein nächstes Blog-Zuckerl nicht weit entfernt :)

blogSignature

Kommentare:

  1. Oh, your son is so handsome, Katharina :-) Hope you did let him see just a little bit of Pippi then :-)

    AntwortenLöschen
  2. hiya sweetie
    thanks for the chance hunni
    congrats to the winner
    what a cute face your son have
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  3. I am subscribed to your blog and I apologize for never commenting, but working full time has me limited...This time I just had to say "Your son is the most handsome little guy I have seen!" I know you must be proud of him and you are blessed as well. I have 2 beautiful grandchildren (ages almost 3 and 5 months, a boy and a girl). Thank you for sharing your pics of him...and for all of your inspiration with your art work! Your creations are just stunning.

    AntwortenLöschen
  4. But what a good sport he is about it. He is such a cutie!

    AntwortenLöschen
  5. Thanks Katharina. I am excited just to see my card on your blog, but to get candy too it just gets better.

    Give that cute little man a hug of thanks from me, lol!

    ** Kate **

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...