Dienstag, 21. Juni 2011

I serenade you… a birthday card

This cute little boy stamp is one of Whiff of Joy’s rare digital stamps. I coloured it with Distress inks, sponged the edges and added crackle paint for the final vintage touch.

Dieser süße Jungen – Stempel ist einer von Whiff of Joy’s seltenen Digi-Stempeln. Ich habe ihn mit Distress Inks augemalt, die Kanten mit braun gewischt und dann crackle paint rundeherum gestrichen.

BenGuitar

BenGuita2rBenGuitar3 The postage stamps are a bequest of my grandfather. He was a passionate philatelist and I found a box filled with his stamps on my attic. *yay* for little treasures :)

Die Briefmarken sind noch ein Vermächtnis meines Opas. Er war leidenschaftlicher Briefmarkensammler und ich habe eine ganze Kiste voll bei mir am Dachboden entdeckt. *juhu* für kleine Schätze :)

BenGuitar1

Wishing you a day filled with hugs and smiles!
Ich wünsche euch einen Tag gefüllt mit Freude und viel Lachen!

materials

Stamps: Whiff of Joy (Ben playing the guitar DIGI), "You are my hero" sentiment collection (Whiff of Joy) , Whiff of Joy (General Sayings II German), Stempelglede “Vintage Garden”
bwDigi19_BenPlayingGuitar T281_You-are-my-hero T282_GeneralSayingsII_German

Ink: Archival jet black and coffee, Distress inks to colour the stamped image
paper: Basic Grey, Maya Designs, page from an old dictionary, kraft cardstock

Whiff of Joy pennants die

D002_pennants tn_Walnut-Stain

white gel pen, crackle paint “walnut stain”,  stamps, ribbon, crystals, SU punch, Tim Holtz charm, EK Success border punch, Spellbinders oval Nestabilities,

blogSignature

Kommentare:

  1. I love your tough but wonderful boys-card and the stamp is great (",)
    Hugs from Karin

    AntwortenLöschen
  2. What a wonderful boys card, Katharina !

    AntwortenLöschen
  3. What a terrific card! Such a wonderful image! I really like the stamps! The pennant die is great too! Thanks very much!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  4. Die Karte ist super! Das Motiv ganz toll...
    LG Andra

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous, wonderful card Katharina
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous card Katherine love the colouring and beautiful image.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  7. i love your all types of cards like terrific cards and his wonderful images i really like and stamp is also too great all off is too good.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...