Sonntag, 26. Juni 2011

A little present

A little present left my house last week.
I stamped on the packing paper with brown ink.
I created little tag during my workshops in the Netherlands. The heart was a gift from Sonja.

Geschenk-mit-Haenger1 Letzte Woche hat mich ein kleines Geschenk verlassen.
Das Packpapier habe ich mit brauner Tinte bestempelt. Den kleinen Anhänger habe ich während meinen Demos in den Niederlanden gebastelt. Das süße Herz ist ein Geschenk von Sonja.

Geschenk-mit-Haenger

materials

Stamps: Whiff of Joy (Henry hugging heart MINI stamp – will be available in July), Stempelglede
MiniS300_HenryHuggingHeart   twinklingLogo_small

D003_MagicalTagD1308_CuteHearts Ink: Archival jet black

Whiff of Joy”Magical Tag”  die
Whiff of Joy “cute hearts” die
coloured with Twinkling H2Os
paper rose, ribbon, button twine

blogSignature

Kommentare:

  1. So beautiful Katharina xxx
    Love Debbie xxx

    AntwortenLöschen
  2. Oh wie schön. Das bestempelte Papier gefällt mir total gut.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  3. What a wonderful looking package! It's too pretty to open! :o)

    AntwortenLöschen
  4. hiya sweetie
    this is gorgeous sweetie
    the paggage is great, to pretty to open.
    did you like to visite the netherlands sweetie
    hugs angelique

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...