Sonntag, 12. Juni 2011

Something for your sweet tooth

I put together a yummy Whiff of Joy candy for you – let’s call it the “Wedding Candy” :)
To be in the draw for this great products which will make a lot of beautiful cards, show me your most beautiful wedding card you did with a Whiff of Joy stamp (any Whiff of Joy stamp, not the particular stamp included in this prize)… Oh boy, this is a hard one…haha
This can be an old one, or a new one, doesn’t matter. Add it to the InLinkz widget at the bottom of this post. The winner will be drawn on June 19th.

110611_candy Heute habe ich mal wieder einen verführerischen Whiff of Joy blogcandy für euch. Ich nenne ihn den “Hochzeitscandy” :) Auf dem Foto sind die Texte in englisch abgebildet, wenn ihr wollt, tausche ich sie jedoch gerne gegen die Deutschen aus.
Um an der Verlosung dieses Preises teilnehmen zu können würde ich gerne eure schönste selbstgemachte Hochzeitskarte mit einem Whiff of Joy Stempel sehen. Dies kann eine alte oder neue Karte sein, darauf kommt es nicht an.
Tragt eure Karte in das Inlinkz widget am Ende dieses Beitrags ein. Der Gewinner wird am 19. Juni ermittelt.

LoriSwans blogSignature




Kommentare:

  1. hiya sweetie
    what a gorgeous card hunni
    your candy is amazinggggggg
    thank you so much for a chance to win, i've linked it on my sidebar sweetie, hope that's oké?
    have a great sunday
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  2. What a sweet idea for a blog candy :) Thank you Katharina for the chance to win!

    AntwortenLöschen
  3. What a great blog candy! I'm afraid I can't enter since I don't have any Whiff of Joy stamps...I haven't found any in my area yet! I'll just cheer everyone else on!...Nancy :o)

    AntwortenLöschen
  4. coucou, merci pour ce candy, j'ai mis ma petite carte, bises

    AntwortenLöschen
  5. What a nice candy. And the card is just great!

    Kind regards,
    Evelyn

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...