Mittwoch, 8. Juni 2011

Stamping & Morde Video – Working with the circle cutter from Kuretake

Every wednesday

This weeks video is all about my new favourite crafting tool – the circle cutter. There are a lot different ones available on the market. In the video I will show you why I decided to get this particular one for my private use and for the Whiff of Joy store. Kreis-Schneider Kuretake

Diese Woche geht es in meinem Video um mein neues Lieblingsbastelgerät – den Kreisschneider. Es gibt viele verschiedene auf dem Markt und in meinem Video zeige ich euch, warum ich mich für diesen speziellen entschieden habe, sowohl für meinen privaten Gebrauch, als auch für den Whiff of Joy Shop.

FlowerTag

The flower on this tag is done with circles cut with the cirlce cutter. A simple and easy way to create a lovely embellishment.

Die Blume auf diesem Anhänger wurden mit einigen Kreisen, geschnitten mit dem Kreisschneider, gebastelt. Dies ist ein einfacher und schneller Weg sich eigene Verzierungen herzustellen.FlowerTag1 This video is available in German and English.

Ihr könnt dieses Video auf Deutsch oder Englisch ansehen.

materials

Stamps: Whiff of Joy (General Sayings II German)

Paper: white cardstock, Kraft Cardstock, design paper (Maya Design)
Ink: Archival Coffee, Distress Ink aged Mahogony

Kuretake circle cutter

button twine Whiff of Joy "vintage linen"
Whiff of Joy die "romantic Swirls"
Whiff of Joy pearl brads "white basics"
glossy accents
chipboard
lace, Crop a dile, crystal shape from Prima

blogSignature

Kommentare:

  1. great! i'm also dt member of kuretake!
    perfect match....kuretake and whiff of joy!
    see you soon sweetie!

    hugs xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...